Як зробити повторення цікавим та результативним
Вчителі англійської мови в початковій школі стикаються з багатьма викликами, одним з яких є повторення пройденого матеріалу. Діти, як правило, не дуже люблять повторювати те, що вже знають, і іноді цей процес може здаватися їм нудним та одноманітним. Зрештою, хто захоче почути «Зроби це знову» в десятий раз?
Однак повторення є невід'ємною частиною навчання мови. Без нього нові знання та вміння не закріпляться, і діти не зможуть вільно використовувати мову в спілкуванні. В цій статті ми розглянемо декілька креативних підходів, щоб допомогти учням початкової школи засвоювати інформацію і при цьому отримувати задоволення від самого процесу.
Ігри — ідеальний варіант для навчання учнів молодшого шкільного віку. Діти використовують їхню природну тягу до змагань та гри, перетворюючи повторення на інтерактивний досвід. Створіть картки для гри в в бінго з ключовою лексикою або граматичними структурами, написаними в клітинках. Зачитуйте визначення або переклад, а учні мають відмічати відповідні клітинки на своїх картках. Перший учень, який заповнить рядок, стовпчик або діагональ, перемагає!
Пам’ятайте, що навчання — це багатосенсорний процес. Використання різних органів чуття під час повторення підвищує залученість та запам'ятовування.
Тому краще один раз побачити, ніж сто разів почути! Використовуйте картки з яскравими зображеннями для закріплення лексики. Створіть карти з ключовими поняттями та пов'язаною лексикою, щоб візуалізувати зв'язки між ідеями. Показуйте короткі, захоплюючі відеоролики, пов'язані з матеріалом, що повторюється. Так, до підручника Young Stars видавництва MM Publications для учнів початкової школи розроблені відеоматеріали до кожного розділу підручника, які можна використовувати як під час введенні нових лексичних одиниць, так і при повторенні вивченого матеріалу.
Запропонуйте своїм учням порухатися! Використовуйте картки для гри "Simon says…", де ви називаєте інструкції і учні відповідають, використовуючи слова з вивченої теми. Наприклад, в темі Here and there підручника Young Stars 4 учні вивчають інструкції: go straight, turn right, don’t turn left, stop, cross the street here, put your seat belt on.
Виберіть учня на роль Саймона або самі візьміть на себе цю роль. Наголосіть, що гравці повинні виконувати лише інструкції, які починаються словами «Simon says…». Дії без цієї фрази виконувати не можна.
- Simon says: «Go straight» (Учні йдуть вперед.)
- Turn right. (Учні, які повертають направо, вибувають з гри, а ті, хто не повертає, залишаються.)
- Simon says: «Don't turn left» (Учні не повертають ліворуч.)
- Simon says: «Stop» (Учні завмирають на місці.)
- Simon says: «Cross the street» (Учні роблять вигляд, що переходять дорогу.)
- Put your seat belt on. (Учні, які імітують застібання ременя безпеки, вибувають з гри.)
Вас також може зацікавити:
Методична стаття «Використання відео як візуальної опори під час навчання лексичного матеріалу»
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.