Методична стаття "Робимо з граматики двосторонній скотч"
Одна з основних цілей вчителів – зробити навчання незабутнім.
У своєму дослідженні Teaching that Sticks, Чіп і Ден Хіт вказують на шість характеристик ідеї, які роблять її міцною як скотч.
Проста | Передає основне повідомлення |
Неочікувана | Захоплює та утримує увагу |
Конкретна | Допомагає учням розуміти та пам’ятати |
Переконлива | Допомагає учням повірити |
Емоційна | Звертається до їхньої ідентичності |
Мотиваційна | Надихає та стимулює учнів |
Візьмемо ці принципи та застосовуємо їх до викладання граматики, щоби учні мали кращі шанси запам’ятати те, що вони вивчають, і можливість застосовувати знання граматики у своєму усному та писемному мовленні.
Ось кілька практичних порад для того, щоби граматика дійсно стала «скотчем».
1. Використовуйте цікаві історії
Кожен вчитель знає, що цікаві історії захоплюють учнів і допомагають утримати дитячу увагу.
Після читання попросіть учнів здогадатися, яку граматику вони збираються вивчати, подивившись на слова, виділені жирним шрифтом. Це допомагає визначити, що учні вже знають, і може додати учням впевненості в обговоренні правил граматики.
2. Використовуйте фотографії, щоби здивувати та викликати емоції
Запитайте учнів: «What is happening and what will happen next? What happened before?»
Нехай учні вирішать, який найкращий заголовок для фотографії. Ви також можете додати до цієї вправи початкові речення, щоб учні могли працювати з граматичними формами.
I like title 1 because….
The title 2 for this photo is better because….
Попросіть учнів написати підпис до фотографії, використавши певну граматичне правило.
Запитайте учнів: «What is happening and what will happen next? What happened before?»
Нехай учні вирішать, який найкращий заголовок для фотографії. Ви також можете додати до цієї вправи початкові речення, щоб учні могли працювати з граматичними формами.
I like title 1 because….
The title 2 for this photo is better because….
Попросіть учнів написати підпис до фотографії, використавши певну граматичне правило.
3. Використовуйте ігрові елементи
Пісні, вірші, рольові та настільні ігри дозволяють учням відпрацьовувати граматику весело та жваво.
Співаючи, робіть паузи на фрагменті з граматикою, щоби учні могли почути лише власний голос. Це завдання можна ускладнити, якщо закрити підручники.
Ви також можете пограти в «забудькуватого вчителя» та озвучити граматику неправильно. Одразу після цього попросіть дітей вас виправити та нагадати, яким правилом варто скористатися.
3. Не цурайтеся технологій, але обирайте прості та зрозумілі інструменти
Інтерактивний підручник Classroom Presentation Tool для курсу початкової школи Look допоможе провести уроки і в офлайн, і в онлайн-класі. Кольорові олівці, таймер, вбудоване аудіо та вправи, які одразу можна перевірити не будуть заважати, а органічно доповнять ваші уроки граматики.
Дізнайтеся більше із цієї теми:
Чек-лист для вивчення англійської мови у першому клас
Сила фотографій у початкових класах
Англійська + Цінності = Цікавий Урок
Підручник на долоні: як флешкартки перетворять навчання в захопливу гру
Як створити завдання за підручником для оцінювання письма?
Як допомогти батькам підтримати навчання англійської мови?
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.