Copywriting in a Week: Be a Great Copywriter in Seven Simple Steps
ISBN:
9781473609419
Copywriting in a Week: Be a Great Copywriter in Seven Simple Steps
Характеристики
Вікова категорія
|
Дорослі |
Кількість сторінок
|
128 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
М'яка |
Рік видання
|
2012 |
Жанр
|
Менеджмент |
Серія
|
In a Week |
Видавництво
|
John Murray |
Автор
|
Ashton, R. |
Категорії
|
Нехудожня література |
580.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
Дивно думати, що був час, коли тільки деякі привілейовані люди могли читати або писати. Решта людей покладалися на усне слово. Усний переказ історій використовувався для передачі знань з покоління в покоління. Зараз більшість з нас грамотні і використовують письмове слово для збору інформації та прийняття рішень. Все частіше ми робимо це онлайн, за допомогою соціальних мереж і обміну повідомленнями, що дозволяють швидко, глобально комунікувати.
Чим менше ми спілкуємося віч-на-віч, тим більша ймовірність непорозуміння. Звичайно, всі листи розкривають зміст вашого повідомлення людям, яких ви не можете бачити і, можливо, ніколи не зустрінете. Це означає, що ви можете добитися більшого впливу; це також означає, що ви повинні подбати про те, щоб не робити хибних уявлень щодо вашого читача, особливо тих, хто бачить ваші публічні повідомлення.
Успішний копірайтинг складається з ретельно підібраних слів, кожне з яких має чітку мету. Це написано для того, щоб викликати емоції, думки або дії.
Читання цієї книги і дотримування методів, які вона охоплює, зроблять вас більш ефективним письменником. Перевірка граматики не потрібна, оскільки всі необхідні жаргони просто визначені і, у всякому разі, деякі форми ділового спілкування навмисно ігноруються. Рекомендуємо купити дану книгу людям, які хочуть навчитися писати результативніше.
Кожна з семи глав книги «Copywriting In A Week : Be A Great Copywriter In Seven Simple Steps» охоплює різні аспекти:
- Неділя: фокусуємо ваше повідомлення
- Понеділок: використовуємо макет, картинки і колір, щоб зробити слова такими, що краще запам'ятовуються
- Вівторок: написання ефективних листів
- Середа: змусити рекламу працювати на вас
- Четвер: спілкування зі ЗМІ
- П'ятниця: підготовка рекламного друку
- Субота: складання пропозицій і презентацій
Книги автора
Є в наявності
ISBN: 9781473609419
580.00₴