Copywriting in a Week: Be a Great Copywriter in Seven Simple Steps
ISBN:
9781473609419
Copywriting in a Week: Be a Great Copywriter in Seven Simple Steps
Характеристики
Вікова категорія
|
Дорослі |
Кількість сторінок
|
128 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
М'яка |
Рік видання
|
2012 |
Жанр
|
Менеджмент |
Серія
|
In a Week |
Видавництво
|
John Murray |
Автор
|
Ashton, R. |
Категорії
|
Нехудожня література |
580.00₴
Немає в наявності
-
+
У кошик
Опис
Copywriting in a Week: Be a Great Copywriter in Seven Simple Steps
Дивно думати, що був час, коли тільки деякі привілейовані люди могли читати або писати. Решта людей покладалися на усне слово. Усний переказ історій використовувався для передачі знань з покоління в покоління. Зараз більшість з нас грамотні і використовують письмове слово для збору інформації та прийняття рішень. Все частіше ми робимо це онлайн, за допомогою соціальних мереж і обміну повідомленнями, що дозволяють швидко, глобально комунікувати. Чим менше ми спілкуємося віч-на-віч, тим більша ймовірність непорозуміння. Звичайно, всі листи розкривають зміст вашого повідомлення людям, яких ви не можете бачити і, можливо, ніколи не зустрінете. Це означає, що ви можете добитися більшого впливу; це також означає, що ви повинні подбати про те, щоб не робити хибних уявлень щодо вашого читача, особливо тих, хто бачить ваші публічні повідомлення. Успішний копірайтинг складається з ретельно підібраних слів, кожне з яких має чітку мету. Це написано для того, щоб викликати емоції, думки або дії. Читання цієї книги і дотримування методів, які вона охоплює, зроблять вас більш ефективним письменником. Перевірка граматики не потрібна, оскільки всі необхідні жаргони просто визначені і, у всякому разі, деякі форми ділового спілкування навмисно ігноруються. Рекомендуємо купити дану книгу людям, які хочуть навчитися писати результативніше. Кожна з семи глав книги «Copywriting In A Week : Be A Great Copywriter In Seven Simple Steps» охоплює різні аспекти: - Неділя: фокусуємо ваше повідомлення - Понеділок: використовуємо макет, картинки і колір, щоб зробити слова такими, що краще запам'ятовуються - Вівторок: написання ефективних листів - Середа: змусити рекламу працювати на вас - Четвер: спілкування зі ЗМІ - П'ятниця: підготовка рекламного друку - Субота: складання пропозицій і презентаційКниги автора
Є в наявності
ISBN: 9781473684157
641.00₴
Переглянуті товари
Є в наявності
ISBN: 9780357434116
1412.00₴