Rethinking Sales Management: A Strategic Guide for Practitioners
ISBN:
9780470513057
Rethinking Sales Management: A Strategic Guide for Practitioners
Характеристики
Вікова категорія
|
Дорослі |
Кількість сторінок
|
314 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
М'яка |
Рік видання
|
2007 |
Видавництво
|
Wiley |
Автор
|
Rogers, B. |
Категорії
|
Нехудожня література |
868.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
До недавнього часу менеджери з продажу не отримували спеціальної підготовки для своєї роботи. Але з появою правил і більш вибагливих клієнтів, продажі стали більш складними. Тепер менеджери з продажу повинні надихати та досягати нових результатів. Для цього їм необхідно керівництво по вирішенню питань, що виникають в більш широких аспектах їх ролі.
Цей короткий посібник для менеджерів з продажу заснований на добре відомій методиці управління продажами, яка називається «матрицею клієнтського портфеля». Бет Роджерс використовує свою версію цього підходу всюди, дозволяючи менеджерам з продажу побачити свою стратегію з погляду клієнта. Це дозволить їм ставити більш реалістичні цілі, розробляти нові стратегії, які підвищують реальну цінність для клієнтів, не витрачати час на клієнтів, орієнтованих лише на ціну та використовувати ресурси для досягнення максимальних результатів.
Книги автора
Є в наявності
ISBN: 9780470655818
1071.00₴