Top 5 Free Classroom Warmers for Young Learners
Top Tip in
ELT 2024
Tip 25. Primary
Series
Tetiana Shelepko
Cambridge
ELT Consultant
WARMER 1
Draw it!
Опис
Учні малюють малюнки, щоб допомогти іншим дітям відгадати слова.
Час виконання: 10–20 хвилин.
Необхідні матеріали:
Дотримуйтесь рекомендацій вашого закладу щодо безпечного використання та
розподілу класних ресурсів:
- Зошити учнів
- Фломастери або маркери для кожної дитини
- Мінібілі дошки (або аркуш паперу у
пластиковому файлі), які можна витирати
- Чернетковий папір формату А4 або А3
Мета:
- Залучити учнів до цікавої групової діяльності.
- Повторити словниковий запас (наприклад, їжа,
тварини, меблі, хобі).
Процедура:
- Поділіть учнів на групи по 4–8 осіб залежно
від розташування їхніх місць у класі.
- Покажіть приклад для всієї групи, намалювавши
простий малюнок на дошці, щоб діти могли його відгадати (наприклад, apple).
- У кожній групі оберіть одного добровольця.
Покажіть йому слово — переконайтеся, що це слово їм знайоме і його легко
намалювати. Не показуйте слово іншим учням. Скажіть: «Don’t say anything. Draw it.».
- Доброволець малює малюнок у своєму зошиті/на
мінідошці/на чернетковому папері та показує його своїй команді, яка має
відгадати слово.
- Група, яка першою відгадає слово, отримує бал.
Потім оберіть нового добровольця в кожній групі.
- Ви можете використовувати цю гру для
повторення лексики про їжу, предмети в класі, меблі або інших знайомих дітям
слів, які легко намалювати.
Додаткові варіанти:
- Щоб ускладнити завдання, використовуйте
складніші слова чи фрази, наприклад: "jumping", "rain", "a happy cat",
"a thin man".
- Або дозвольте учням самостійно вибирати слова
для своїх команд.
Для додаткової підтримки:
Скажіть учням тему (наприклад, "food"). Напишіть на дошці 4–5 слів, з
яких діти можуть обирати під час відгадування.
WARMER 2
Open Your …
Завдання з Super Minds SecondEdition
Як використовувати робочий аркуш
- Ця карткова гра допомагає практикувати імперативи: Pass me a … , Sit at your … , Open your … , Close your … та повторити лексику, пов’язану з предметами в класі: pen, pencil, pencil case, desk, ruler, rubber, bag, book.
- Учні грають у парах. Вони вирізають картки й
розкладають їх у дві купки лицьовою стороною вниз перед собою: одну купку з
імперативами, іншу – з назвами предметів.
- По черзі учні перевертають по одній картці з
кожної купки та читають отриману інструкцію, наприклад: Open your book. Якщо
інструкція має сенс, їхній партнер повинен виконати або зімітувати цю дію. Якщо
інструкція виконана правильно, гравець забирає пару карток собі.
- Якщо інструкція неможлива, наприклад: Open your rubber, учні повертають картки назад до відповідних купок.
- Переможцем стає той, хто збере найбільшу кількість пар, коли всі можливі комбінації будуть знайдені.
WARMER 3
Anagrams
Опис
Учні розшифровують літери, щоб скласти слова.
Час виконання: 10–15 хвилин.
Необхідні матеріали:
Дотримуйтесь рекомендацій вашого закладу щодо безпечного використання та
розподілу класних ресурсів:
- Зошити учнів
- Фломастери або маркери для кожного учня
- Мінібілі дошки (або аркуш паперу у
пластиковому файлі), які можна витирати
- Чернетковий папір формату А4 або А3
Мета:
- Залучити учнів до цікавої гри зі словами
- Повторити словниковий запас і правопис
Процедура:
- Оберіть слово, яке учням знайоме. Напишіть на
дошці його букви у довільному порядку. Скажіть: «Яке це слово?». Наприклад:
2. Запропонуйте інші слова, пишучи їх на дошці по одному, щоб учні могли їх відгадати. Ви можете встановити обмеження за часом, а в кінці попросити учнів назвати свої відповіді.
3. Щоб додати складності, використовуйте довші слова. Учні також можуть створювати власні анаграми: нехай пишуть букви у довільному порядку у своєму зошиті/на мінідошці/на чернетковому папері та показують їх групі для розгадування. Попередьте їх, щоб вони писали великими літерами, щоб група могла чітко бачити.
Для додаткової підтримки:
- Використовуйте слова з 3–4 букв.
- Можете дати учням першу літеру слова.
- Скажіть тему (наприклад, «animals») або
покажіть картинку із зображенням слова.
Альтернативи:
- Запропонуйте учням записувати свої відповіді
на чернетковому папері або мінідошці.
- Проведіть гру як групову активність,
призначивши одного «писаря» у кожній групі.
WARMER 4
Animal mimes
Час виконання: 10–20 хвилин.
Мета:
- Залучити учнів до веселої фізичної активності.
- Повторити лексику, пов’язану з тваринами.
Процедура:
- Покажіть приклад. Скажіть: ‘What animal am I?’
Виберіть тварину, зобразіть її мімікою та, якщо хочете, зробіть відповідний
звук (молодшим дітям це сподобається!).
- Коли хтось відгадає, скажіть: ‘Well done! It’s
your turn!’.
- Запропонуйте учневі вибрати тварину (або дайте
їм простий варіант, наприклад, лева) і зобразити її мімікою чи звуком для решти
класу.
- Поділіть учнів на групи по 4–8 осіб залежно
від їхнього розташування.
- Учні по черзі вибирають тварин і зображають їх
мімікою для своєї групи.
- Учні, які почуваються впевнено, можуть
зображати тварин для всього класу.
Щоб додати складності:
- Учні можуть додавати підказки, описуючи
тварину. Наприклад, для кота вони можуть сказати: ‘Four legs’, ‘It eats fish’
or ‘It is a pet’.
Для додаткової підтримки:
- Покажіть флешкартки із зображеннями тварин на
дошці та запропонуйте учням назвати тварин. Допоможіть з вимовою складних слів.
- Якщо учневі важко вибрати тварину, дайте йому
варіант: напишіть назву тварини на папірці або покажіть флешкартку (але не
давайте її, щоб інші не побачили).
·
професії,
·
види спорту,
·
прикметники,
·
хобі.
WARMER 5
Do You …?
Завдання з Super Minds Second Edition
Як використовувати робочий аркуш
- Ця активність у вигляді піраміди допомагає
практикувати питання "Do you … at the weekend/ on …?" і короткі відповіді: "Yes, I
do. / No, I don’t".
- Учні слідують шляхом, щоб дізнатися, на якого
персонажа вони схожі найбільше, залежно від того, що вони роблять або не
роблять.
Процедура:
- Учні працюють у парах.
- Починаючи з вершини піраміди, один учень
ставить запитання, наприклад: Do you go swimming at the weekend?
- Якщо партнер відповідає: «Yes, I do», вони
йдуть за стрілкою з усмішкою до наступного питання: «Do you play football on Mondays?».
- Якщо партнер відповідає: «No, I don’t», вони
слідують за іншою стрілкою до наступного запитання: «Do you play with your friends
at the weekend?».
- Учні продовжують так, рухаючись вниз по діаграмі, доки не дійдуть до персонажа, на якого їхній партнер найбільше схожий.
Додаткова активність:
Проведіть гру Last man standing.
- Усі учні встають. Запитайте, наприклад: «Do
you play computer games at the weekend?».
- Ті, хто відповідає «Yes, I do», залишаються
стояти. Ті, хто відповідає «No, I don’t», сідають.
- Продовжуйте з іншими запитаннями, поки не
залишиться лише один учень.
- Цей учень може стати ведучим і ставити
запитання іншим.
Більше цікавих завдань ви знайдете в книгах для вчителя Super Minds Second Edition, що має доступ до платформи Cambridge One, де зібрано безліч ресурсів і розробок для вчителя до кожного уроку.
Рекомендуємо ознайомитися
Маленькі читачі, великі успіхи: англійська разом з Imagine Reading Anthology 2
Відкрийте для малечі світ пригод англійською!
Games for Young Learners: Online or Offline
Ігрові техніки займають важливе місце у навчанні учнів початкової школи англійської мови.
The Cambridge Dictionary Word of the Year 2024
Щороку команда Кембриджа оголошує слово року в грудні відповідно до найбільших переглядів – слово "manifest" шукали понад 130 000 разів. Зазвичай, це неологізми чи слова, що змінили значення. Слову "manifest" більш як 600 років, і саме зараз його значення змінилось.