ОРГАНІЗАЦІЯ ІГОР З ДІТЬМИ. РОБОТА НАД ПОМИЛКАМИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
Автор: Діана Головань - методист компанії Лінгвіст
Учні молодших класів енергійні та активні. Їм важко всидіти на місці та сконцентруватися на виконанні завдань протягом тривалого часу. Тут на допомогу викладачам приходять ігри. Навчання у грі – дієвий спосіб опанувати нові знання з легкістю та більшим зацікавленням.
Часто викладачі відмовляються від ігор через шум, або тому що вважають, що на гру витрачається дуже багато часу.
Це дійсно так, але є певні правила для використання гри в класі:
- Гра має бути навчальною і відповідати меті уроку.
- Гра має підпорядковуватись чітким правилам.
- Вчитель і учні мають підготуватися до гри належним чином.
Ми обов’язково поділимося з вами поясненням до пункту 3, але спочатку пропонуємо викладачам пограти у гру «Playful Teachers».
Гра “Playful Teachers”
Умови:
- Відповісти на запитання, запропонувати свій варіант розв’язання задач.
- Підрахувати бали, ключ до яких наприкінці статті.
- Поділитися відповіддю та балами можна у коментарі під постом на сторінці Facebook або на пошту методиста видавництва diana.golovan@linguist.ua. Один викладач – один коментар.
- Обов’язково дати відповіді на всі три задачі.
- Учасники, які набрали 6 і більше балів отримають у подарунок настільну гру для учнів молодших класів та невеличкий сувенір від “National Geographic Learning”.
- Гра триває з 9 по 24 червня (включно).
Задача 1
Дано: Олена Георгіївна викладає англійську для учнів 3 класу. У групі 15 осіб. Клас дуже активний, учні не бояться говорити, знають слова та добре виконують вправи. Проте у мовленні роблять багато помилок.
Запитання: Які ігри допоможуть Олені Георгіївні навчити учнів говорити правильно, і не засмучувати їх поганими оцінками?
Задача 2
Дано: Пані Валерії пощастило більше. Вона викладає у групі з 8 учнів 2-го класу. Вчителька спробувала організувати учнів, щоб вони пограли у гру по типу Snakes and Ladders. Учням ідея гри сподобалась, але пограти так і не змогли. Петрик відповідав українською. Ігор заважав іншим і відповідав першим за кожного гравця. Аня голосно раділа своїм перемогам. А Катя образилась, що не почала грати першою, та пішла до вікна спостерігати за пташками.
Запитання: Що потрібно зробити пані Валерії, щоб наступного разу гра пройшла, як заплановано?
Задача 3
Дано: Тетяні Анатоліївні, вчителю англійської у молодших класах, потрібно підвищити кваліфікацію. Прийшов час провести відкритий урок з елементами ігрової діяльності у 2-му класі. У класі навчається 21 учень. Гра, яку обрала Тетяна Анатоліївна, виглядає, як на малюнку.
Запитання: Що має зробити Тетяна Анатоліївна, щоб учні змогли самостійно та успішно пограти на відкритому уроці у невеличких групах?
Бали за гру:
1 бал – ви придумали 1 варіант розв’язання задачі.
2 бали – ви придумали 2 варіанти розв’язання задачі.
3 бали – ви придумали 1 або два варіанти розв’язання задачі, і змогли пояснити, чому така проблема виникла в класі.
Ми знаємо, що серед вас багато активних та креативних вчителів. Тому віримо, що ви зможете розв’язувати всі задачі та допомогти молодшим колегам професійно розвиватись.
Обов’язково поділіться відповіддю з нами у коментарях до посту або напишіть на пошту методиста видавництва - diana.golovan@linguist.ua.
Учасники отримають настільну гру для учнів молодших класів. Додаткові призи – 2 підручники “Look” для учнів молодшої школи. Один подарунок отримає автор найкращої відповіді. Другий розіграємо серед всіх учасників на сайті random.org
Рекомендуємо ознайомитися
Linguist Talks: святковий подкаст 2024
Подкаст «Linguist Talks» — простір для розмов українською про все, що стосується викладання.
Підручник «Young Stars»: систематичний підхід до засвоєння матеріалу
«Young Stars» — повноцінний інструмент для закріплення матеріалу та усунення прогалин у знаннях учнів
Ефективні стратегії підведення підсумків на уроках англійської мови
Підведення підсумків – важливий етап уроку, який допомагає учням не просто запам’ятати нову інформацію, а й глибше її зрозуміти та використовувати на практиці.