Інтегруйте, Вивчайте, Спілкуйтеся: CLIL як ключовий фактор на уроках німецької
Впровадження CLIL (Content and Language Integrated Learning)
на уроках німецької як іноземної мови може бути обґрунтоване розширенням
освітніх можливостей учнів, оскільки вони одночасно вивчають мову і предметний
матеріал. Матеріали CLIL дозволяють створити інтегроване середовище для
розвитку не лише мовних, а й предметних навичок учнів. Це забезпечує їм
можливість застосовувати мову в конкретних контекстах, роблячи навчання більш
практичним та ефективним.
Один з основних принципів CLIL –
це використання інтеграції мови та предмету. На прикладі уроку з теми "Екологія
довкілля в Німеччині" можна обговорювати терміни, пов'язані із захистом
довкілля, вдосконалюючи при цьому мовні навички стосовно цієї теми.
Вибір тем має бути обґрунтованим з погляду відповідності
мовним та предметним цілям. Обираючи матеріали до певної теми, ми можемо
вивчати не лише відповідну лексику, але й обговорювати проблеми захисту
навколишнього середовища, зміни клімату, технологічні інновації в галузі, що допомагає
учням розширити свій словник та зрозуміти важливі аспекти у цій проблематиці.
Матеріали та спосіб інтеграції їх не мають обмежень
(аудіоподкасти, відео, газетні статті та пости в соціальних мережах) і залежать
лише від мовного рівня ваших учнів, видів уроку та теми. CLIL-матеріали можуть
бути застосовані в проєктних роботах, тестах, під час групової роботи або в
екзаменаційній підготовці.
При цьому оцінювання роботи із застосуванням CLIL-матеріалів
враховує не лише відповідний словниковий запас та знання граматики, але й
розуміння предмета та ефективність комунікації.
CLIL надає можливість інтегрувати навчання мови та предмету,
створюючи комплексний підхід до навчання, що допомагає учням розвиватися як
мовцям і експертам у вибраній предметній області.
Пропонуємо вам розробки CLIL-матеріалів від видавництва
Cornelsen для вашого уроку:
A1 Biologie
A2 Ethik
B1
B1/B2
Отримати додаткову інформацію можна у консультанта за телефоном: 067 324 07 15 або elena.tovstaia@linguist.ua
Рекомендуємо ознайомитися
Individuell fördern, gemeinsam lernen: Binnendifferenzierung im Unterricht
У цій статті ми розглянемо деякі практичні методи, які можна використовувати для організації диференційованого навчання на уроках німецької мови.
Методичний курс для вихователів англійської мови у дитячих садках
Очікуємо незабаром!
Домашні завдання: замінюємо «треба» на «хочу»
Домашні завдання — не лише спосіб перевірити знання учнів, але й можливість допомогти їм полюбити англійську мову. В цьому вчителю початкових класів може допомогти курс Look та освітній платформі Spark від видавництва National Geographic Learning.