Позитивна психологія в комунікації

- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Знайомтесь зі спікерами Linguist Back to School Conference 2025!
Конференція, що надихає
Cambridge one – your home for digital teaching and learning
Cambridge One – комплексна платформа для успішного навчання і викладання англійської.
Prima! Los geht’s – Kleine Entdecker, startet eure Reise!
Зробіть уроки німецької справжньою пригодою! «Prima! Los geht’s» допомагає учням читати, говорити, писати та розуміти німецьку від першого уроку.