Позитивна психологія в комунікації

- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Який ви вчитель початкових класів?
Який ви вчитель молодших класів?
Vielfältige Webinare im Mai und Juni
У травні та червні ми запрошуємо вас на серію безкоштовних вебінарів з актуальних тем для викладання німецької мови.
4 короткі уроки — максимум користі: забери збірку безкоштовно!
Ділимось корисною збіркою з чотирьох 20-хвилинних навчальних планів