Позитивна психологія в комунікації
- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Навчання у зручний час: вебінари для вчителів 24/7
Навчайтеся ефективно: сертифікат одразу після перегляду
Прокачайте англійську із захопливими книжками B1–B2
Хочете, щоб підлітки читали англійською не «бо треба», а тому що цікаво? Ми зібрали добірку книжок рівня B1–B2 для Young Adults — сучасні сюжети, живі герої та теми, близькі старшокласникам і молоді.
Prepare for School Exams: сучасний спосіб готуватися до НМТ
Покращуйте Reading і Use of English без «сухих» вправ



