Позитивна психологія в комунікації

- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Темрява, містика й інтрига: книжки, що створюють настрій Хелловіну
Добірка книг англійською: детективи, трилери, готика
Зацікавлюємо підлітків англійською з курсом New Close-up
Англійська, яка допомагає підліткам зрозуміти себе і світ
LMS на допомогу вчителю: Як технології організовують індивідуальну роботу та звільняють час
Як встигнути приділити увагу всім, не перетворивши своє життя на нескінченну перевірку зошитів і планування?