Consumer Culture [Paperback]
ISBN:
9780745643304
Consumer Culture [Paperback]
Характеристики
Вікова категорія
|
Дорослі |
Кількість сторінок
|
284 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
М'яка |
Рік видання
|
2011 |
Видавництво
|
Wiley |
Автор
|
Lury, С. |
Категорії
|
Нехудожня література |
791.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
Друге видання Consumer Culture представляє цей успішний підручник для студентів, які цікавляться природою і роллю споживання в сучасних суспільствах.
Він знайомить з важливістю нових предметних досліджень для споживчої культури, а також додає нові глави про брендінгу і зростанні етичного споживання.
Спираючись на широкий спектр досліджень і використовуючи сучасні ілюстрації із засобів масової інформації та масової культури, автор досліджує зростання споживчої культури і мінливі відносини між виробництвом і споживанням культурних товарів.
Автор досліджує, як становище людини в соціальних групах, структурованих за класом, статтю, расою та віком, впливає на характер його або її участі в споживацьку культуру.
Книги автора
Є в наявності
ISBN: 9780470655818
1071.00₴