ЯК ГОТУВАТИ ЦІКАВІ УРОКИ ДЛЯ 5 КЛАСУ?
Автор: Тетяна Шелепко - методист Cambridge University Press в Україні
У кожного вчителя є свої особливі секрети підготовки, і всім нам є чим поділитись один з одним. Ми підготували для вас добірку базових принципів і лайфхаків, які допоможуть в організації роботи вчителя перед початком нового навчального року:
• Обирайте курс із широкою методичною базою та різноманітними компонентами. Звертайте увагу на статті, що є в інтернеті, пов’язані з цим курсом, наскільки активні та кваліфіковані автори та представники видавництв. Записи вебінарів та інтерв’ю зазвичай легко знайти на YouTube каналах видавництв.
• При перегляді книги та робочого зошита для учня обов'язково звертайте увагу на книгу для вчителя. Тут потрібно проаналізувати наскільки детально книга пояснює наповнення самих компонентів, а також поурочних планів. На початку теми мають бути зазначені цілі навчання. Плани уроків зазвичай будуються із розрахунком на 45 хвилин основного матеріалу по триєдиній структурі (Presentation-Practice-Production або Discovery-Consolidation-Use), а також мають містити мовні розминки, вступ в тему, додаткові варіанти завдань для учнів, що швидше справляються із завданнями, варіанти завдань для різнорівневих класів.
• Визначте, як курс забезпечений можливістю організації дистанційного навчання.
Після того, як ви обрали свій ідеальний курс для навчання та готові працювати над уроками, пропонуємо вам організовувати роботу так:
1. Визначте чітко цілі уроку. Вони мають збігатися з цілями теми в рамках рівня. Важливо, щоб формулювання теми витікала з комунікативної мети і перегукувалось із продуктом навчання (очікуваними результатами). Наприклад, «Наприкінці уроку учні зможуть запросити друга на святкування і прийняти запрошення». Тоді фокус із граматики та лексики переходить у сферу комунікативних умінь, що вже вміщує в собі необхідність уміння називати харчові продукти, час, місце, граматичні конструкції «Would you like…, What time…, Where…, I’d love to…, It’s at… та ін.).
2. Почніть урок з розминки, навіть 2-5 хвилинної, що допоможе активізувати знання учнів і ввести їх в англомовне середовище.
3. Кожен етап уроку має бути чітко обмеженим у часі, і всі часові ліміти важливо озвучувати учням, щоб тримати їх в тонусі.
4. Між етапами уроків мають бути логічні «містки».
5. На кожен урок варто мати додаткові завдання для учнів «Fast Finishers», а також на випадок вільного часу на уроці. Такі завдання прописані, наприклад, в книзі для вчителя до НМК Prepare Second Edition I THiNK. Крім того, можна завантажити картки на всі випадки!
Завантажити картки
Ці картки розвивають життєві компетентності та створюють цікаві мовленнєві ситуації, а також мають варіант для дистанційної роботи.
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.