Top 3 Activities to Revise Vocabulary with Primary Students
Вивчення нових слів і
закріплення цих знань в учнів молодшого шкільного віку – це досить тривалий
процес, наповнений різноманітними активностями. Ми можемо розділити його на
такі етапи:
- Засвоєння.
- Візуалізація.
- Правопис.
- Вимова.
- Закріплення і
повторення.
ЗАСВОЄННЯ
Важливо визнати, що учні
початкової школи все ще розвивають свої пізнавальні здібності власною мовою. Це
впливає на їхню здатність розуміти, опрацьовувати та послуговуватись мовою, що
вивчається. Зосередьтеся на корисних словах і стратегіях, щоб допомогти учням
самостійно з’ясувати значення. Що таке «корисне» слово? По-перше, це лексика,
яку учні зможуть використовувати і яка безпосередньо стосується їхнього життя,
а також найбільш уживані слова, з якими вони стикатимуться регулярно.
Ми можемо зосередитися на
кількох методах введення лексики. Використання візуальних елементів, таких як
об’єкти, маріонетки/вирізані фігурки – усе це корисно. Жести або міміка також є
чудовими методами запровадження нової мови в класі. У міру того, як учні
прогресують, словниковий запас потрібно зміцнювати та переробляти, щоб сприяти
розпізнаванню та розумінню. І в міру розвитку когнітивних здібностей учнів ми
можемо почати запроваджувати такі стратегії, як вгадування значення,
впізнавання моделей, посилань на схожі слова та поглиблення знань про слова.
Учням потрібен контекст і здатність вчитися з контексту, щоб краще розуміти словниковий запас. Учні часто починають вживати слова ще до повного розуміння їхнього значення. Таким чином, надаючи контекст, ми можемо допомогти їм отримати глибше розуміння.
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
Учні молодшого шкільного
віку отримують користь від використання насичених візуальних елементів для
стимулювання процесу навчання. Розвивається уява і виникає інтерес до тем.
Розкрийте картки, швидко чи повільно, і розмістіть їх на дошці для показу. Потім повільно поверніть їх і вкажіть туди, де вони були, допомагаючи учням накопичувати словниковий запас і закріплювати образи в пам’яті. Класичним є дошка swatting; розміщуючи картки на дошці та об’єднуючи учнів у дві команди, які змагаються, щоб назвати більше слів. Можна використовувати як інтерактивні, так і фізичні картки або постери.
ПРАВОПИС
Заохотити учнів помічати орфографію та розвивати її знання є життєво важливим для розвитку грамотності. У цьому допоможе платформа Cambridge One із додатковою самостійною практикою. А також ігри, де потрібно складати слова з букв чи дописувати пропущені літери.
ВИМОВА
Не забувайте, що
тренування вимови допомагає учням розвинути навички вимови та інтонації, а
також зміцнити їхню впевненість. Це можна зробити з елементом гри. Нехай учні
повторюють цільову мову пошепки або тихим голосом, а потім переходять на більш
гучні голоси. Менш впевнені учні добре реагують на вправу пошепки та можуть
зміцнити свою впевненість.
ЗАКРІПЛЕННЯ І ПОВТОРЕННЯ
If you don’t use it, you lose it. Для учнів дуже важливо повторювати словниковий запас через відповідні
проміжки часу під час різноманітних видів діяльності. Це не тільки тренує
пам’ять, але й дозволяє учням створювати додаткові зв’язки між словами.
Використовуйте робочі аркуші, повторюйте розділи та ігри, щоб зміцнити та
закріпити розуміння.
Врешті, пропонуємо три
завдання, що допоможуть закріпити виучувану лексику.
1. Картки. Попросіть учнів написати на окремих папірцях по одному слову чи виразу з відповідної теми. Дайте учням на це 5 хвилин і в групах по 4 вони змагаються, хто використає найбільше папірців. Далі учні звіряють свої записи, правопис і формують один повний набір слів, перевертають папірці з написами, перемішують і беруть по одному, щоб скласти речення. Або ж готові картки є в Teacher’s Resource Bank на платформі:
2. Бінго. Учні повторюють кольори, читаючи слова та розфарбовуючи кружечки цих кольорів. Потім на картці Бінго вони розфарбовують кожну повітряну кульку різного кольору на вибір у будь-якому порядку. Грайте в Бінго. Складіть речення, використовуючи цифри та кольори, напр., Number 1 is red. Учні, які розфарбували першу повітряну кульку червоним ставлять галочку в полі поруч. Повторіть цю процедуру, використовуючи різні числа від 1 до 6 та інші кольори, до моменту, коли перший учень поставить всі галочки. Вони вигукують Бінго!
3. Персоналізація. Учні заповнюють колонки смайлами, а потім в парах чи групах розповідають про свої вподобання і пояснюють їх.
Такі й подібні завдання
ви знайдете в методичній підтримці для вчителя в курсі Super Minds Second Edition. Доступ до банку завдань через книгу для вчителя.
Для замовлення курсу переходьте на сайт.
Щоб отримати
консультацію, зверніться до методисток та консультанток видавництва:
Тетяна Шелепко: tshelepko@cambridge.org
Альона Дідовець: alona.didovets@linguist.ua
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.