THREE HEADED EXPERT
Збираєте ідеї для ефективної мовної практики?
Підготували для вас опис одного з улюблених завдань з мовної
імпровізації та відпрацювання минулих часів.
Учні створюють історію разом, використовуючи одне слово за
раз.
Необхідний час: 10–20 хвилин.
Необхідні матеріали: (необов’язково) незвичайні малюнки.
Цілі:
· Залучити учнів до діяльності зі складання
історії.
· Активувати відповідну мову для розповіді
історії, наприклад, минулий простий час, timesequencers (then, after that,
later) або відібрану лексику.
PROCEDURE
Розділіть учнів на групи по 3 особи. Учні складають
розповідь групою. Ви або вони можете вибрати порядок виконання, надавши їм
номер. Кожен учень по черзі називає одне слово. Заохочуйте учнів складати свою
історію творчо.
Наприклад:
Учень 1: OneУчень 2: day
Учень 3: a
Учень 1: small
Учень 2: boy
Учень 3: flew
Коли вони створять свою історію, ви можете попросити кожну
групу розповісти свою історію, а решту класу попросіть проголосувати за свою
улюблену історію.
EXTRA CHALLENGE
Покажіть зображення. Учні мають включити малюнок у свої
розповіді якось. Коли вони це зроблять, покажіть інше зображення. Чим
незвичніше картина, тим більше креативності їм потрібно.
EXTRA SUPPORT
Уважно слухайте та допомагайте їм із граматикою, напр.
переконайтеся, що після a\ an слідує прикметник або іменник, переконайтеся, що
дієслова узгоджуються з іменниками. У кожну групу можна призначити письменника
вести запис розповіді. Ви можете дозволити студентам допомагати один одному
словами чи ідеями.
Переводьте увагу учнів, на те, що вони як "триголове створіння" мають вести історію по одному слову так, наче це історія однієї людини. Це важливо для того, щоб в учнів тривала мотивація і налагоджувалась співпраця.
Більше завдань такого типу – в книгах для вчителя THiNK Second Edition.
Рекомендуємо ознайомитися
Курс Maths for Kids: вивчаємо математику та англійську одночасно
З курсом Maths for Kids ви легко впровадите методику CLIL у свої уроки для найменших учнів.
Prepare. Tests: комплексний підхід до оцінювання знань учнів
Контроль знань без зайвих зусиль – обирайте Prepare. Tests
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.