Три завдання для мотивації підлітків
1. Дійсна взаємодія. Створюйте умови, в яких учням необхідно налагодити контакт з партнером, встановлювати зоровий, тілесний, емоційний зв’язок, спілкуватися вербально і невербально. Такі елементи взаємодії розвиваються в ігрових та перформативних практиках. Наприклад:
ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ. Допустимо,
вам потрібно, щоб учні натренували певну граматичну конструкцію, або покращили
вимову на основі скоромовки. Візьмемо скоромовку і вивчимо її з учнями за
допомогою gap filling:
Перше прочитання
Друге прочитання
Третє прочитання
Після декількох повторень хором і моніторингу різниці у звуках, попросіть учнів подивитись в очі партнеру і проговорити скоромовку одночасно. Попросіть їх віддзеркалювати одне одного, коли спочатку один учень ініціатор руху, темпу, ритму і гучності, а інший його копіює одночасно, а потім вони міняються ролями. Дозвольте максимальну креативність в рухах і ритмі, мотивуйте учнів робити одне одному виклик.
Таким чином, фокус уваги учнів на завданні – слідкувати за рухами та темпом
мовлення партнера, віддзеркалюючи його максимально точно. В цих умовах
запам’ятовування вимови відбувається з більшим рівнем засвоєння.
2. Активне слухання. Створюйте умови, в яких учням буде цікаво і необхідно чути одне одного. Наприклад:
ВПРАВА «ТРИГОЛОВИЙ ЕКСПЕРТ». Це вправа з імпровізаційної техніки, направлена на командну роботу і буде корисна для навчання синтаксичних моделей відповідно до виучуваної граматики. Процедура:
- Попросіть двох учнів вийти до дошки. Разом з ними ви змоделюєте завдання. Решта класу має поставити питання по темі, наприклад «What is better – a book or a film?».
- Ви з учнями відповідаєте, але за однієї умови – кожен може говорити лише одне слово за один раз. Так, по одному слову ви втрьох будуєте неочікуване речення-відповідь.
- Перші кілька речень буде складно, але досить швидко троє людей почнуть злагоджено працювати, підвищуючи активність слухання. Водночас класу буде цікаво спостерігати, як ви говоритимете, а неочікувані повороти викликатимуть позитивну емоційну реакцію.
- Закликайте учнів використовувати складні речення (використовуйте сполучники because, so, and, therefore…).
- У групах по троє учні можуть потренуватись перед виходом на «сцену».
3. Персоналізація. Допомагайте учням присвоїти мову, створюючи умови її реалістичного використання. Наприклад:
СПІЛЬНА РОЗПОВІДЬ. Попросіть чотирьох учнів вийти на клас. Троє з них повинні сидіти в ряд, а один повинен стояти позаду і виконувати роль контролера. Дайте контролеру стопку карток, на яких написані іменники з теми.
Контролер передає іменник одному з трьох учнів, який починає розповідь. Учень продовжує розповідати історію, доки контролер не вирішить передати інший іменник іншому учневі, який потім візьме на себе розповідь.
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.