Імпровізаційні та перформативні елементи для розвитку комунікативних умінь підлітків
За останні роки роботи вчителів з концепцією реформи освіти
НУШ ми часто чуємо про гейміфікацію, театралізоване навчання, драматичні вправи,
однак нерідко ці поняття сприймаються як додаткові чи такі, що їх можна
використовувати вже після вивчення теми
або в позаурочний час. У цій
статті ми розповімо, чому елементи цього напрямку навчання необхідні саме в
процесі навчання, а не в підсумку, і покажемо декілька прикладів завдань.Отже, існує цілий світ драматичних, перформативних та
імпровізаційних технік, покликаних розвивати в людині саме комунікативні
уміння, співпрацю, критичне мислення, креативність, емоційний інтелект, а також
увагу, уяву, концентрацію. Ці техніки є тренінговими та не спрямовані на
створення якогось фінального мистецького продукту, а саме на розвиток цільної
особистості з гнучкою та рухливою психікою і високим рівнем усвідомлення і
розкриття всіх можливостей взаємодії зі світом та людьми.
Водночас подібні вправи легко адаптувати під різні потреби іншомовної освіти, забезпечуючи імерсивність завдань. У цій статті розглянемо першу вправу із серії, яку ви зможете використовувати на початку навчального року для повторення простих конструкцій в діалозі. Часто для простого повідомлення про себе учні повторюють інформацію, яку вже давно знають і це може демотивувати. Наприклад, коли в 5 чи 6 класі всі одне одного знають і всі учні мають один вік, питання і відповіді «Як тебе звати?», «Скільки тобі років?» і «Звідки ти родом ?» не мають ніякого сенсу і не створюють реальної комунікативної ситуації. Однак, нам потрібно, щоб учні побудували прості діалоги. Для цього ми пропонуємо ігровий елемент – вправу «Made up Personality», яка складається з таких етапів:
1. Побудова ролі. Учні придумують персонажа на свій смак за схемою. Скажіть їм, що вони можуть створити будь-якого персонажа з будь-яким іменем.

Наприклад:

2. Побудова списку питань за пунктами. Учні
самостійно пишуть питання, після чого вчитель показує список для перевірки.
- What’s your name?
- How old are you?
- What do you do? / What’s your job? / Where do
you work?
- Where are you from?
- What’s your favourite kind of food/ sport/
music/ films/ …
3. Учні
працюють у парах або заповнюють опитування по класу чи групі.
4. Учні розповідають іншим учням чи перед класом, яких персонажів запам'ятали.
Читайте попередні лайфхаки:
Лайфхак 2. Чи на часі професійний розвиток вчителя?
Лайфхак 3. З чого починати роботу з підручником Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 4. Back to School Checklist
Лайфхак 5. Епоха комунікації та Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 6. Топ 3 завдань для розвитку самостійності п’ятикласників
Лайфхак 7. Топ 3 завдань для розвитку цифрової грамотності учнів
Лайфхак 8. Відгуки вчителів на курс Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 9. Цифрова грамотність: Поширення інформації та спілкування онлайн
Лайфхак 10. Співпраця і відповідальність підлітків
Брошура «Чому варто обирати Prepare Ukrainian Edition»
Лайфхак 11. Як поєднується індуктивне вивчення граматики та критичне мислення?
Лайфхак 12. Що варто знати вчителю 6 класів НУШ для вдалого вибору підручника?
Лайфхак 13. Від кліпового до критичного мислення
Лайфхак 14. Емоційний розвиток підлітків і його місце на уроках англійської
Лайфхак 15. Розвиваємо в підлітках «Уміння вчитись протягом життя»
Рекомендуємо ознайомитися
Як отримати максимум від прослуховування без додаткової підготовки
Аудіоскрипти — це недооцінений ресурс, який може легко перетворити звичайне прослуховування на динамічний, творчий та справді корисний урок
Prepare. Around the World: англійська, яка відкриває світ
Від Нессі до роботів Кореї: англійська, яка надихає досліджувати
Make Exam Preparing Fun!
Fun for & Storyfun – коли підготовка до іспиту стає пригодою!



