Методична стаття "Як заохотити старшокласників до активного спілкування англійською мовою?"
На нещодавньому вебінарі «Supporting Speaking in English: Pairand Group Work» ми говорили про способи залучення учнів середньої школи до спілкування
англійською мовою через парну та групову роботу. В сьогоднішній методичній
статті розглянемо як спонукати старшокласників до активного спілкування на
уроках англійської мови, щоб вони не обмежувалися лише «Так/Ні» відповідями!
Розвиток
навичок
говоріння іноземною мовою у старшокласників є важливим аспектом у вивченні мови. Однак багатьом учням важко розмовляти англійською
через брак впевненості або страх зробити помилку, тому, перш за все, вчителі повинні створити
комфортне та сприятливе середовище, де учні почуватимуться безпечно для висловлювання англійською мовою, попри допущені помилки.
Почніть з запитань відповідь на які безпосередньо стосується життя учня. Так, в підручнику New Destinations запропоновані ідеї для обговорення, де учні можуть спиратися на свій власний досвід і думки. Запитання на кшталт “How do you learn best, with a teacher in a classroom or studying on your own”, “What would you change about the way you are learning English, if you could?” заохочують старшокласників до спілкування про себе та обміну думок.
Використовуйте інструкції до різних типів вправ як свого помічника в мотивуванні
спілкуватися англійською саме тих учнів,
що потребують додаткової підтримки з боку вчителя. Попросіть учнів прочитати та пояснити
завдання класу, спираючись на слова та фрази, які подані в інструкції. Таким
чином, учням буде легше зорієнтуватися та почати свою відповідь англійською
мовою.
Невіддільною складовою успішного впровадження комунікативних вправ є використання групової та парної роботи. Цей вид роботи допоможе учням практикувати свої мовленнєві навички в сприятливому середовищі та навчитися співпрацювати з однокласниками в парах та групах.
Використовуйте мультимедійні ресурси такі як відео, подкасти та пісні, щоб підтримувати
в учнів зацікавленість розмовляти іноземною мовою. Ці ресурси можна використати для
ознайомлення з новою лексикою та надання учням можливості практикувати свої
розмовні навички.
Для закріплення набутих навичок використовуйте сценарії з реального життя, що дозволить
залучити учнів до більш активного спілкування англійською. Наприклад, учні можуть замовити їжу англійською або
отримати
консультацію в онлайн магазині стосовно певного товару.
Не поспішайте виправляти ніякову тишу в класі, яка западає одразу після
вашого запитання. Дайте учням трішки часу подумати, і будьте певні, завжди
знайдеться сміливець серед учнів класу, який стане першим, хто розпочне
говорити англійською.
Не забувайте також надавати зворотний зв’язок учням. Це допоможе їм визначити свої сильні та
слабкі сторони та працювати над покращенням своєї розмовної англійської мови.
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.