Імпровізаційні та перформативні елементи для розвитку комунікативних умінь підлітків
Отже, існує цілий світ драматичних, перформативних та
імпровізаційних технік, покликаних розвивати в людині саме комунікативні
уміння, співпрацю, критичне мислення, креативність, емоційний інтелект, а також
увагу, уяву, концентрацію. Ці техніки є тренінговими та не спрямовані на
створення якогось фінального мистецького продукту, а саме на розвиток цільної
особистості з гнучкою та рухливою психікою і високим рівнем усвідомлення і
розкриття всіх можливостей взаємодії зі світом та людьми.
Водночас подібні вправи легко адаптувати під різні потреби іншомовної освіти, забезпечуючи імерсивність завдань. У цій статті розглянемо першу вправу із серії, яку ви зможете використовувати на початку навчального року для повторення простих конструкцій в діалозі. Часто для простого повідомлення про себе учні повторюють інформацію, яку вже давно знають і це може демотивувати. Наприклад, коли в 5 чи 6 класі всі одне одного знають і всі учні мають один вік, питання і відповіді «Як тебе звати?», «Скільки тобі років?» і «Звідки ти родом ?» не мають ніякого сенсу і не створюють реальної комунікативної ситуації. Однак, нам потрібно, щоб учні побудували прості діалоги. Для цього ми пропонуємо ігровий елемент – вправу «Made up Personality», яка складається з таких етапів:
1. Побудова ролі. Учні придумують персонажа на свій смак за схемою. Скажіть їм, що вони можуть створити будь-якого персонажа з будь-яким іменем.
Наприклад:
2. Побудова списку питань за пунктами. Учні
самостійно пишуть питання, після чого вчитель показує список для перевірки.
- What’s your name?
- How old are you?
- What do you do? / What’s your job? / Where do
you work?
- Where are you from?
- What’s your favourite kind of food/ sport/
music/ films/ …
3. Учні
працюють у парах або заповнюють опитування по класу чи групі.
4. Учні розповідають іншим учням чи перед класом, яких персонажів запам'ятали.
Читайте попередні лайфхаки:
Лайфхак 2. Чи на часі професійний розвиток вчителя?
Лайфхак 3. З чого починати роботу з підручником Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 4. Back to School Checklist
Лайфхак 5. Епоха комунікації та Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 6. Топ 3 завдань для розвитку самостійності п’ятикласників
Лайфхак 7. Топ 3 завдань для розвитку цифрової грамотності учнів
Лайфхак 8. Відгуки вчителів на курс Prepare Ukrainian Edition
Лайфхак 9. Цифрова грамотність: Поширення інформації та спілкування онлайн
Лайфхак 10. Співпраця і відповідальність підлітків
Брошура «Чому варто обирати Prepare Ukrainian Edition»
Лайфхак 11. Як поєднується індуктивне вивчення граматики та критичне мислення?
Лайфхак 12. Що варто знати вчителю 6 класів НУШ для вдалого вибору підручника?
Лайфхак 13. Від кліпового до критичного мислення
Лайфхак 14. Емоційний розвиток підлітків і його місце на уроках англійської
Лайфхак 15. Розвиваємо в підлітках «Уміння вчитись протягом життя»
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.