20th Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads (BU)
ISBN:
9783836522793
20th Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads (BU)
Характеристики
Вікова категорія
|
Молодежь и взрослые |
Кількість сторінок
|
592 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
Тверда |
Рік видання
|
2022 |
Категорія
|
Дизайн та мода |
Жанр
|
Мистецтво |
Серія
|
Bibliotheca Universalis |
Видавництво
|
Taschen |
Автор
|
Nieder, A. A. |
Категорії
|
Нехудожня література |
1160.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
У 20-му столітті мода перетворилася з ексклюзивного паризького салонного бізнесу, що обслуговує багату еліту, на глобальну індустрію, в якій працюють мільйони, а нові тенденції проникли в магазини ще до того, як остання модель встигла залишити подіум.
Дорогою характерні силуети кожної епохи змінилися до невпізнання. Для жінок криноліни House of Worth поступилися місцем косим сукням Vionnet, New Look від Dior - образу Chelsea Look від Quant, білий костюм Halston - джинсам з низькою посадкою від Frankie B. У чоловічому одязі готові костюми ознаменували захід сонця індивідуального пошиття задовго до того, як у гру увійшли гавайські сорочки чи джинси скінні.
20th-Century Fashion пропонує ретроспективу стилю за останні сто років за допомогою 400 модних рекламних оголошень із колекції Джима Хейманна. На зображеннях простежується не тільки як змінюються тенденції, а й еволюція їх маркетингу та аудиторії, оскільки мода десятиліття за десятиліттям впроваджувалась у популярну культуру і масовий ринок. Детальний вступ та ілюстрована хронологія докладно розповідають про творців стилю та законодавців моди, а також про те, як історичні події, дизайнерські будинки, роздрібні продавці, фільми, журнали та знаменитості вплинули на те, як ми одягалися -тоді й зараз.