Logo Design. Global Brands (BU)
ISBN:
9783836576758
Logo Design. Global Brands (BU)
Характеристики
Вікова категорія
|
Молодежь и взрослые |
Кількість сторінок
|
512 |
Мова
|
Англійська мова |
Обкладинка
|
Тверда |
Рік видання
|
2022 |
Категорія
|
Бізнес література |
Жанр
|
Сучасна література |
Серія
|
Bibliotheca Universalis |
Видавництво
|
Taschen |
Автор
|
Taschen |
Категорії
|
Подарункові видання |
1160.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
Цей другий том присвячений фірмовому стилю, продовжуючи бестселер із посібника з логотипів Bibliotheca Universalis. У глобалізованому світі все більше і більше символів передають такі цінності, як довіра, якість або надійність. У цьому каталозі докладно описано, як тексти, зображення та ідеї конденсуються в характерні бренди.
Від авіакомпаній і продуктових магазинів, спортивного одягу та комп’ютерів, музеїв і журналів до брендів автомобілів, музичних лейблів, фармацевтичних товарів та інтернет-порталів, ця група пропонує близько 4500 логотипів брендів, включаючи повну довідкову інформацію про дизайнерів, рік походження та країну, а також як бренди та компанії. Чудовий довідник для тих, хто цікавиться ідеями та концепціями, на яких базується брендинг.