Peter Lindbergh. On Fashion Photography (40th Ed.)
ISBN:
9783836582506
Peter Lindbergh. On Fashion Photography (40th Ed.)
1450.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
Саме на пляжі Малібу 1988 року Пітер Ліндберг зняв серію "Білі сорочки", кадри якої тепер відомі у всьому світі. Прості, але оригінальні фотографії познайомили нас з Ліндою Євангелістою, Крісті Терлінгтон, Рейчел Вільямс, Карен Александер, Тетяною Патіц та Естель Лефебюр. Це ознаменувало початок епохи, що змінила визначення краси, і Ліндберг продовжив змінювати ландшафт фешн-фотографії наступні десятиліття.
У цьому випуску зібрано понад 300 зображень із сорокарічної кар'єри Ліндберга. Він простежує кінематографічні інтонації та гуманістичний підхід німецького фотографа, які створювали зображення одночасно спокусливі та інтроспективні.
У 1980 році Рей Кавакубо попросила Ліндберга зняти рекламну кампанію Commes des Garcons, одну з перших спроб комерційної фотографії. Кавакубо дав йому карт-бланш. У наступні роки почалося співробітництво з найшановнішими іменами в моді, що призвело до взаємної поваги; Повага Ліндберга до деяких із найбільших дизайнерів нашого часу відчутна у його портретах.
Серед сфотографованих Аззедін Алайя, Джорджіо Армані, Альбер Ельбаз, Джон Гальяно, Жан Поль Готьє, Карл Лагерфельд, Тьєррі Мюглер, Ів Сен-Лоран, Джіл Сандер та Йоджі Ямамото. Широко відомий як піонер у своїй галузі, Ліндберг ухилявся від галузевих стандартів краси і натомість прославляв сутність та індивідуальність своїх моделей. Він відіграв ключову роль у сходженні таких моделей, як Кейт Мосс, Наомі Кемпбелл, Лінда Євангеліста, Сінді Кроуфорд, Маріякарла Босконо, Лара Стоун, Клаудія Шиффер, Ембер Валлетта, Надя Ауерманн та Крістен Макменамі. Досяжність Ліндберга також поширилася на Голлівуд і за його межі: Кейт Бланшетт, Шарлотта Ремплінг, Річард Гір, Ізабель Юппер, Ніколь Кідман, Мадонна, Бред Пітт, Катрін Денєв та Жанна Моро -усі вони з'являються у його роботах.
Від фотографії, обраної Анною Вінтурою для обкладинки свого першого номера Vogue, до легендарного знімку Тіни Тернер на Ейфелевій вежі - одяг, знаменитість чи гламур ніколи не займають центральне місце на фотографіях Ліндберга. Кожна картина передає людяність предмета з безтурботною меланхолією, яка є унікальною і безпомилково властивою Ліндбергу.
З початку своєї кар'єри Ліндберг був добре відомий у світі сучасного мистецтва, де його фотографії виставлялися в галереях задовго до того, як вони з'явилися в журналах. У цьому випуску представлено оновлений вступ, адаптований з інтерв'ю 2016 року, що дозволяє заглянути за об'єктив Ліндберга, де фотограф розповідає про своє раннє співробітництво, про неміцні стосунки між комерційним та образотворчим мистецтвом та про силу розповіді.