VISUALS AT ENGLISH LESSONS

Автор: Ірина Каціон - методист Cambridge University Press в Україні
Ні для кого не секрет, що сучасний світ стрімко трансформується і людство продовжує активно розвиватися в епоху глобалізації. Уроки вже не можуть проходити просто за сірим підручником і зошитом з текстами та реченнями для перевірки знань. Сучасні діти більш відкриті до світу. Окрім навчання, вони дивляться блогерів, грають у комп’ютерні ігри (навіть якщо нам, як дорослим, це не дуже подобається), подорожують і спілкуються у соціальних мережах. Як наслідок, підхід до викладання іноземної мови також вимагає неабияких змін. Для мотивації учня та досягнення найвищого рівня ефективності у процесі навчання вчителю необхідно вдатися до сучасних, творчих та цікавих підходів. Спираючись на твердження психологів, 3 з 4 сучасних дітей є візуалами, тож розробники сучасних підручників приділяють особливу увагу саме таким ресурсам.
Одними із найбільш важливих елементів для вивчення мови є флешкартки. За допомогою цих наборів картинок, що розроблені відповідно до змісту підручника, викладач має змогу не лише презентувати учням нові лексичні одиниці, але і розробляти різні види завдань на закріплення вже вивчених слів або ж їхнє відпрацювання на рівні речень. Ще одним досить частим запитанням є наявність або ж відсутність надписів на таких картках. Радимо віддавати перевагу таким, що їх не мають, адже це створює широке поле для розробки різних видів діяльності. Так, припустімо, зображення міста можна трактувати як “town” або “city”, а розглянувши кожен окремий елемент картинки, є змога створити навіть цілий опис або текст. Таким чином, учень може вивчити кілька слів на позначення одного поняття або ж відпрацювати його функціонування у мовній системі загалом.
Ще одним візуальним елементом сучасних НМК є фото чи картинки у книжках. Естетична функція не є основною метою їхнього розміщення, як дехто може подумати. За допомогою таких зображень учень має змогу ознайомитися зі словами, відпрацювати продуктивні навички через створення історії за картинками, а також розвинути уміння креативно та логічно мислити під час побудови сюжетної лінії чи встановлення правильного порядку таких картинок.
Крім цього, сучасне навчання не можливо уявити без комп’ютерів та діджитал-ресурсів. Будь-який сучасний підручник має ретельно розроблену онлайн-платформу, де зміст кожного уроку із підручника «оживає» у вигляді ігор з вивченими словами та граматикою, мультиплікації історій, пісень, скоромовок та іншого візуального контенту, що дозволяє в ігровій формі якнайкраще запам’ятати пройдений матеріал.
НМК Quick Minds for Ukraine, Super Minds, Kid’s Box, Fun Skills та StoryFun від Cambridge University Press дають змогу учням опановувати англійську за цікавою та ефективною методикою для досягнення найвищих результатів навчання.
Детальніше про те, як працювати з флешкартами в умовах онлайн-навчання із наймолодшими, можна дізнатися тут.
Рекомендуємо ознайомитися
Дякуємо за ваш вибір під час конкурсу підручників для 3 класу НУШ
Щиро дякуємо, шановні вчителі! Ваша довіра – найцінніша!
Важлива інформація для освітян і батьків: не дайте себе ошукати!
Шановні освітяни та батьки! Будьте обережні!
Будьте на хвилі сучасної освіти — приєднуйтеся до весняної онлайн-конференції MM Publications!
Прокачайте навички 21 століття разом із міжнародними експертами!