Use your Non-Dominant Hand and Write Down
Opposite Dictation – завдання для розвитку когнітивних функцій, креативності та рефлексії на власне навчання.
Alan Maley у своїй книзі Alan Maley’s 50 Creative Activities
пропонує завдання, що допоможе вийти за рамки звичного та активізує дискусію
наприкінці завдання.
Процедура:
1. Повідомте учнів, що їм потрібно буде написати короткий
диктант, наприклад такий, як ви бачите на картинці нижче, використовуючи не
домінантну руку. Тобто учні, що пишуть правою рукою, писатимуть лівою, і
навпаки.
2. Прочитайте диктант повністю двічі у звичайному темпі, щоб
учні спочатку вловили зміст, а потім визначили проблемні моменти.
3. Третій раз – читайте з паузами, тоді як учні
записуватимуть.
4. Після написання запропонуйте учням обмінятися написаним і
звіритись із партнерами.
5. Після цього покажіть учням текст, щоб вони звірились з
оригіналом.
6. На останньому етапі обговорення спонукайте учнів
поділитись своїми відчуттями, викликами, щоб вони розповіли, чи вдалось їм
сфокусуватись на змісті, тоді як треба було писати незвичною для них рукою.
Інші
варіанти форм проведення заняття:
·
Написання диктанту з закритими очима;
·
Написання диктанту стоячи (або лежачи, якщо це
можливо);
·
Писати диктант в той час, як лунає аудіозапис
іншого тексту або пісня;
·
Робити замальовки замість письма під диктування
і потім спробувати відтворити дослівно;
·
Записати лише 6-8 ключових слів, за якими можна
відтворити текст.
Дізнавайтесь більше про письмо й організацію різних видів
діяльності в книгах:
Alan Maley’s 50 Creative Activities
Dictation: New Methods, New Possibilities
Classroom Management Techniques
Memory Activities for Language Learning
Personalizing Language Learning
А Course in English Language Teaching
Рекомендуємо ознайомитися
Linguist Talks: Як змінюється світогляд вчителя останні 20 років?
У шостому випуску «Linguist Talks» Альона Хворова, методистка-консультантка компанії «Лінгвіст» та Тетяна Шелепко, методистка видавництва Cambridge, говорять про професійні виклики та діляться досвідом.
Як розробити план підготовки до НМТ, що відповідає унікальним потребам кожного учня
Уявіть собі, ви – тренер, готуєте команду до фінального матчу. Кожен гравець має свої сильні та слабкі сторони, різний стиль гри та мотивацію.