Hooked: How to Build Habit-Forming Products
ISBN:
9780241184837
Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Характеристики
Год издания
|
2014 |
Количество страниц
|
256 |
Переплет
|
Твердый |
Язык
|
Английский язык |
Жанр
|
Сучасна література |
Издательство
|
Portfolio Penguin |
Автор
|
Eyal, N. |
Категорії
|
Нехудожня література |
787.00₴
Є в наявності
-
+
У кошик
Опис
Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші провалюються? Що змушує нас займатися певними речами за чистою звичкою? Чи є якась закономірність в тому, як технології нас зачіпають? Нір Еяль відповідає на ці (і багато інших) питання за допомогою моделі гачка - чотирьохетапного процесу, який, будучи вбудованим в продукти, тонко стимулює поведінку клієнтів. За допомогою послідовних «циклів гачків» ці продукти повертають людей знову і знову, незалежно від дорогої реклами або агресивних повідомлень. Hooked заснований на багаторічному дослідженні, консультаціях та практичному досвіді Еяля. Він написав книгу, яка, як він хотів, була доступна йому як засновнику стартапу - не абстрактну теорію, а керівництво по створенню кращих продуктів. Hooked написаний для менеджерів по продуктах, дизайнерів, маркетологів, засновників стартапів і всіх, хто хоче зрозуміти, як продукти впливають на нашу поведінку.
Книги автора
Є в наявності
ISBN: 9780241198384
521.00₴
Є в наявності
ISBN: 9780241373668
781.00₴