Taking Brand Initiative
ISBN:
9780787998301
Taking Brand Initiative
Характеристики
Год издания
|
2008 |
Количество страниц
|
228 |
Переплет
|
Мягкий |
Язык
|
Английский язык |
Издательство
|
Wiley |
Автор
|
Hatch, M. J., Schultz, M. |
Категорії
|
Нехудожня література |
600.00₴
Нет в наличии
-
+
У кошик
Опис
Take Brand Initiative пропонує революційний підхід до корпоративного брендингу, який виходить за рамки маркетингової цінності брендів у відносинах між компанією і споживачем. Він ставить управління брендами на вищий рівень управління, оскільки поширюється по всій організації. У цій новаторській книзі Мері Джо Хетч і Мак Шульц пояснюють, чому бренд компанії так само важливий для політиків, постачальників і аналітиків OoutsidersON, як і для інсайдерів компанії. Вони показують, як корпоративний бренд може об'єднати всі функції персоналу компанії і забезпечити бачення конкуренції і глобалізації.
Книги автора
Є в наявності
ISBN: 9780470655818
1071.00₴