Позитивна психологія в комунікації
- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Готові різдвяні ресурси для початкової та середньої школи
Святково. Корисно. По-НУШ
Вебінар «How to Flip the Switch on Student Talking Time»
How to Flip the Switch on Student Talking Time з курсом Kid’s Box New Generation.
Ефективні прийоми для роботи з історіями на уроці: як зацікавити молодших учнів
Ілюстрації в підручнику — це не просто прикраса. Це запрошення до діалогу, історій і глибшого розуміння світу.



