Позитивна психологія в комунікації

- Важливо звертатися до учня на ім'я. Це одразу персоналізує і стає початком контакту.
- Потрібно чітко визначити сильні та слабкі сторони проробленої роботи, не послуговуючись загальним знанням про уміння учня, а оцінюючи лише конкретну роботу.
- Варто пояснити, як саме ви почуваєтеся щодо проробленої роботи учня.
- Дати інструмент на майбутнє, як надалі виконувати подібні завдання.
Рекомендуємо ознайомитися
Запрошуємо 11 червня на вебінар «Classroom English to Real English: As Simple as A-B-C!»
Встановимо зв'язок між правилами у підручнику та живою англійською!
Методична добірка літа: сучасно, корисно, зі знижкою
Літо — найкращий час інвестувати в себе!
Приєднуйтесь до освітньої родини Smart School!
Об’єднуємо зусилля заради якісної освіти!