ЯК ГОТУВАТИ ЦІКАВІ УРОКИ ДЛЯ 5 КЛАСУ?
Автор: Тетяна Шелепко - методист Cambridge University Press в Україні
У кожного вчителя є свої особливі секрети підготовки, і всім нам є чим поділитись один з одним. Ми підготували для вас добірку базових принципів і лайфхаків, які допоможуть в організації роботи вчителя перед початком нового навчального року:
• Обирайте курс із широкою методичною базою та різноманітними компонентами. Звертайте увагу на статті, що є в інтернеті, пов’язані з цим курсом, наскільки активні та кваліфіковані автори та представники видавництв. Записи вебінарів та інтерв’ю зазвичай легко знайти на YouTube каналах видавництв.
• При перегляді книги та робочого зошита для учня обов'язково звертайте увагу на книгу для вчителя. Тут потрібно проаналізувати наскільки детально книга пояснює наповнення самих компонентів, а також поурочних планів. На початку теми мають бути зазначені цілі навчання. Плани уроків зазвичай будуються із розрахунком на 45 хвилин основного матеріалу по триєдиній структурі (Presentation-Practice-Production або Discovery-Consolidation-Use), а також мають містити мовні розминки, вступ в тему, додаткові варіанти завдань для учнів, що швидше справляються із завданнями, варіанти завдань для різнорівневих класів.
• Визначте, як курс забезпечений можливістю організації дистанційного навчання.
Після того, як ви обрали свій ідеальний курс для навчання та готові працювати над уроками, пропонуємо вам організовувати роботу так:
1. Визначте чітко цілі уроку. Вони мають збігатися з цілями теми в рамках рівня. Важливо, щоб формулювання теми витікала з комунікативної мети і перегукувалось із продуктом навчання (очікуваними результатами). Наприклад, «Наприкінці уроку учні зможуть запросити друга на святкування і прийняти запрошення». Тоді фокус із граматики та лексики переходить у сферу комунікативних умінь, що вже вміщує в собі необхідність уміння називати харчові продукти, час, місце, граматичні конструкції «Would you like…, What time…, Where…, I’d love to…, It’s at… та ін.).
2. Почніть урок з розминки, навіть 2-5 хвилинної, що допоможе активізувати знання учнів і ввести їх в англомовне середовище.
3. Кожен етап уроку має бути чітко обмеженим у часі, і всі часові ліміти важливо озвучувати учням, щоб тримати їх в тонусі.
4. Між етапами уроків мають бути логічні «містки».
5. На кожен урок варто мати додаткові завдання для учнів «Fast Finishers», а також на випадок вільного часу на уроці. Такі завдання прописані, наприклад, в книзі для вчителя до НМК Prepare Second Edition I THiNK. Крім того, можна завантажити картки на всі випадки!
Завантажити картки
Ці картки розвивають життєві компетентності та створюють цікаві мовленнєві ситуації, а також мають варіант для дистанційної роботи.
Рекомендуємо ознайомитися
Use your Non-Dominant Hand and Write Down
Alan Maley у своїй книзі Alan Maley’s 50 Creative Activities пропонує завдання, що допоможе вийти за рамки звичного та активізує дискусію наприкінці завдання.
9 травня безкоштовний вебінар від NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
Вебінар «Design Homework that Makes Students Want to Learn More»
Новий навчальний курс для учнів середньої школи Portal to English
На ваші численні прохання розповідаємо більше про новий навчальний курс для учнів середньої школи Portal to English.