Teacher’s Mindset in the 21st Century
Tip 17. CPD Series
Tetiana Shelepko
Cambridge ELT Consultant
Традиційно наприкінці серпня CAMBRIDGE та компанія "Лінгвіст" проводять Back to School Conference, і цього разу ми говорили із вчителями про світогляд вчителя – позицію, з якої виходить вчитель для підготовки до уроків і побудови спілкування з учнями. У цій статті ми розповімо про ключові теми конференції та поділимось посиланнями на матеріали й відеозапис лекцій.
Що нового у світі ELT, окрім технологій?
Сільвана Річардсон і Скотт Торнбері, автори дослідження з такою назвою, говорять про необхідність дійсного усвідомлення освітянами важливості розвитку не так розмовної англійської, як створення умов для спілкування. В українській мові “спілкування” походить від «спільне», тобто – знаходження спільної мови, побудова спільноти. В англійській мові еквівалентне значення має “communication”, що походить від “common”, “commune”, і, відповідно, має стосунок до “community”.
Дослідники висувають 4 теорії для розширення світогляду вчителя щодо цього поняття, зокрема. Так, вони описують Usage-based підхід, важливість використання рідної мови на уроках, важливість власного спостереження й аналізу своєї роботи.
Повний матеріал тут.
Сара Мерсер і Герберт Пухта розповідають про необхідність і цінність психологічної освіти вчителя, де спочатку стоїть добробут вчителя, його уміння розділяти робочий і приватний час, пріоритезувати та ін. Уже наступним кроком буде добробут учня. Більше про техніки «самонастройки» і мотивації учнів читайте тут.
В завершальній частині конференції ми поділились практичними ідеями для роботи з учнями початкової школи й підлітками. Наприклад, як і для чого потрібен «сенкан».
Переглядайте відео за посиланням нижче, щоб ознайомитись з усіма ідеями та прикладами завдань.
Крім того, ви можете ознайомитись із новою програмою лояльності компанії "Лінгвіст", новинками від видавництва "Лінгвіст" у співпраці з CAMBRIDGE, і звичайно ж, - з курсами від CAMBRIDGE.
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.