Сторітеллінг у класі: від нудного тексту до захопливої історії
«Вчителько, а можна ми не будемо читати?» Як перетворити нудний текст у підручнику на улюблену частину уроку без жодної додаткової підготовки?
Для сучасних дітей статичний текст часто здається нудним. Але у вас є секретна зброя — Сторітеллінг. І для цього не потрібні ляльки чи декорації — достатньо лише вашого підручника від видавництва «Лінгвіст»!
Ми підібрали три прийоми для 3 класу НУШ, які працюють тут і зараз:
- Вмикаємо режим «Детектив»
Підручник: Smart Junior 3, історія “The Secret Tunnel”
Не поспішайте читати! Покажіть лише перший кадр, де діти знайшли коробку.
Запитайте: What is inside? A toy? Pizza? Or a map?
Учні читатимуть не заради оцінки, а щоб дізнатися, чи вгадали вони таємницю.
- Читаємо всім тілом (Action Reading)
Підручник: Super Minds 3, історія “The Burglars”
Тут є погоня та екшн — сидіти за партою неможливо!
Розподіліть ролі: група «Супердрузі» та група «Грабіжники».
Домовтеся про рухи: на слово Stop — виставляємо руку, на Run — тупотимо.
Це TPR, який допомагає запам’ятати дієслова назавжди.
- Аналізуємо та дивуємось (Critical Thinking)
Підручник: Imagine 3, історія “The King Charles Troupe” (Unit 8)
Історія про баскетболістів на уніциклах! Це нестандартно і захопливо.
Зупиніться після опису їхньої гри. Запитайте: “Is it easy or difficult to ride a unicycle?”, “Why do they do it?”
Обговоріть, що робить цей спорт унікальним і чому важливо тренуватися. Це розвиває критичне мислення та вміння висловлювати думку.
Ваш підручник — це справжня скарбничка пригод. Потрібно лише трішки магії вчителя, щоб історії засяяли!
Рекомендуємо ознайомитися
Communicative Challenges: Як змусити мовчазні групи говорити 80% уроку
Мовчання на уроці англійської не означає відсутність знань. Найчастіше це ознака невпевненості в говорінні, страху помилки або невміння знайти слова для висловлення думки. Завдання вчителя – не «витягувати» відповіді, а створювати умови, за яких говоріння стає природним і необхідним.
Live English Grammar — системне опрацювання граматики для учнів
Практичний курс граматики з мікроблоками та вправами
Вебінар «Мінізавдання, максимальний результат: швидкі вправи для всіх»
Запрошуємо вчителів німецької мови 23 грудня о 16:00 на практичний вебінар.



