МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “П’ЯТЬ ПРИЧИН ЧИТАТИ ІСТОРІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ”
Історії, що ми чули в дитинстві, ми пам’ятаємо й досі. А деякі ми можемо розповісти напам’ять. Чи не так? Історії – потужний інструмент, завдяки якому ми можемо передати інформацію та знання наступним поколінням.
Ми знаємо п’ять причин, чому варто розповідати історії у молодшій школі на уроках англійської.
1. Розвиток уяви.
Ми слухаємо історії та ніби переносимося у світ героя. Ми уявляємо зовнішність, оточення та, навіть, голос героя. Запитуйте в учнів, що вони бачать, або просіть намалювати малюнок.
Після прочитання історії запропонуйте придумати альтернативну кінцівку, або переказати історії від імені різних героїв.
2. Формування системи цінностей.
Хороші історії обов’язково нас чомусь навчають. Ми спостерігаємо за діями героїв у різних ситуаціях та дивимось на результати цих дій. Після вивчення історії у класі, зверніть увагу учнів, чому та чи інша подія сталася у житті героя, поміркуйте разом, що робити, щоб уникнути неприємностей.
Цікавий факт: людей, які читали Гаррі Поттера вважають більш приємними (за результатами дослідження «The greatest magic of Harry Potter: Reducing prejudice».
3. Наближеність до дитячого світу.
Історії – це невіддільна частина комунікації в багатьох культурах світу. Учні звикають до історій з малечку. Завдяки історіям, вони пізнають світ навколо та вчаться взаємодіяти з іншими.
Створюйте спеціальну атмосферу для читання історій: вмикайте музику, посадіть учнів у коло, або підготуйте «магічну скриньку». Учні будуть знати, що на них чекає яскрава подорож у казковий світ.
4. Розвиток критичного мислення.
Ми не просто слухаємо історії, ми намагаємось порівнювати себе з героєм, розуміємо причину і наслідок, вчимось аналізувати події. Навчайте цього й ваших учнів. Просіть їх порівняти ситуації з казки з ситуаціями з життя, порівняти героя з собою, передбачити розвиток подій та пояснити свою думку.
5. Виховання емпатії.
Коли історія поглинула нас, ми починаємо дивитись на світ очима героя, дізнаємось про його емоцій та настрій. Ми вчимось розуміти його друзів та ворогів. Учні, яки багато читають вміють краще розуміти емоції людей, що їх оточують, та поважати їх. Звертайте увагу й на це. Запитуйте в учнів, як почувався герой і просіть поміркувати, як би вони почувались на його місці.
Саме тому ми вважаємо, що історії – обов’язковий елемент навчання в молодшій школі. Більше про історії ми говорили на вебінарі “Storytelling in the Primary Classroom”. Переглянути вебінар можна за посиланням.
Якщо ви бажаєте залучати більше історій на уроках англійської, зверніть увагу на курс для молодших школярів “Look”. Він містить багато вигаданих та реальних історій на своїх сторінках. Учні вчаться читати казки зі всього світу, дізнаються історії однолітків та дослідників National Geographic. Підручник дає можливість послухати, прочитати та переглянути історії. Для тих, хто бажає читати більше є Reading Anthology – підручник для додаткового читання, який містить 6 історій.
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.