МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ. ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ?”
Автор: Діана Головань - методист компанії Лінгвіст
Зі свого, дорослого, досвіду ми знаємо, що цінностей не можна навчити так, як, наприклад, вчать правилам граматики або новим словам. Щоб збагнути цінності, потрібно зустрітися з ситуаціями.
Це створює безліч можливостей програти з учнями реальні події та наблизити вивчення іноземної мови до реального життя.
Виховання цінностей створює здорову та часто захопливу атмосферу. Це допомагає учням розвивати соціальні навички та вміння будувати зв’язки з оточенням. Отримані навички учні візьмуть із собою в доросле життя. Школярі вивчають себе та готові до схожих подій і поза межами школи.
- Тексти та пісні демонструють учням, який різноманітний наш світ та вчать з повагою ставитися до різних культур.
- Казки, історії та легенди для додаткового читання демонструють різні ситуації та шляхи розв’язання проблем головними героями.
- Настільні ігри, парна та групова робота дають можливість працювати у колективі та поважати товаришів.
- Окремий урок “Values” у кожному розділі поєднаний тематично з основним матеріалом. На цьому уроці учні будуть вчитись бути ввічливими, піклуватися про своє місто, вивчати правила безпеки. Тут пропонують комунікативні завдання, що відповідають віку учнів та матеріалу, що вивчався у класі. Пояснення у книзі для вчителя допоможуть провести урок ефективно та захопливо.
Ділимося з вами прикладом такого уроку для учнів 2-3 класів.
Рекомендуємо ознайомитися
Use your Non-Dominant Hand and Write Down
Alan Maley у своїй книзі Alan Maley’s 50 Creative Activities пропонує завдання, що допоможе вийти за рамки звичного та активізує дискусію наприкінці завдання.
9 травня безкоштовний вебінар від NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
Вебінар «Design Homework that Makes Students Want to Learn More»
Новий навчальний курс для учнів середньої школи Portal to English
На ваші численні прохання розповідаємо більше про новий навчальний курс для учнів середньої школи Portal to English.