Collaboration ON and OFFline
Top Tip in ELT 2024
Tip 1. Teen Series
Одна з найважливіших життєвих компетентностей у
сучасному світі – це співпраця. Розвивати
в учнях уміння співпрацювати один з одним – це не лише надати завдання для
спільного проєкту, адже у сучасному світі інформації вчитель вже не є її
носієм. Роль вчителя – це на своєму прикладі створити умови для співпраці та
брати активну участь у процесі.
Співпраця складається з таких основних умінь:
·
Уміння брати на себе відповідальність за власний
внесок у групову діяльність;
·
Заохочення ефективної спільної діяльності у
групі;
·
Керування і розділення задач у груповій
діяльності;
·
Робота, спрямована на успішне завершення
завдання.
Розібратися в стратегіях розвитку цієї компетентності
вчителю допоможе Кембриджська шкала життєвих компетентностей, зокрема, Collaboration Brochure та The Cambridge Life Competencies Framework. Teenage Learners. На основі цих
документів побудовані всі курси від Cambridge, тож ми розглянемо, як ефективно
розвивати уміння співпраці у підлітків на прикладах НМК THiNK Second Edition.
Collaboration OFFline
У цьому підручнику присутні вправи на співпрацю в кожному уроці, однак вчителю необхідно моделювати елементи співпраці, щоб учні могли дійсно ефективно працювати разом. Наприклад, розглянемо завдання з 2 розділу, секції Life Competencies: Achieving Goals.
Книга для вчителя пропонує загальну інструкцію для виконання завдання, однак ми можемо підвищити ефективність.
Наприклад:
·
Розповісти учням, що подібні життєві задачі ви
вирішуєте, використовуючи кольорові папірці або sticky notes.
·
На ватмані чи корковій дошці ви пишете мету,
скажімо, READ MORE. На кожному папірці – окремо порада собі або один зі шляхів
досягнення мети, навіть нереалістичні.
·
Далі ви їх сортуєте та обираєте найбільш
ефективні, створюєте етапи досягнення мети.
·
Внизу малюєте графік, де щодня ви зможете
позначати проміжні досягнення в цій галузі (скільки сторінок прочитано, думки,
які виникли по прочитанню, та інше).
·
Намагайтеся донести учням, що це робочий
інструмент, яким вони можуть послуговуватись у повсякденному житті, а не лише
на уроці, тож пропонуйте їм ставити реальні бажання і наміри.
· Запропонуйте учням розширити це завдання до Wish Map/Mood Board, покажіть приклади подібних проєктів у Pinterest, де вони ще й гарно оформлені.
Collaboration ONline
При змішаному чи дистанційному типі навчання важливо
розвивати уміння співпрацювати так само, як і при очному навчанні. Для цього
існує багато ресурсів, однак до курсу THiNK ми пропонуємо поглянути на
спеціально розроблений інструмент для спільних проєктів Collaboration Plus. Він
знаходиться у вільному доступі для користувачів THiNK на платформі Cambridge One.
До кожної теми розроблені плани проєктів і покрокові інструкції для їхнього виконання. Крім того, платформа дозволяє спільно розробляти ідеї в режимі онлайн разом з однокласниками й вчителем. Переглянути інтерактивні формати роботи до кожної теми ви можете, зареєструвавшись на платформі Cambridge One та обравши в бібліотеці THiNK Second Edition\\ Collaboration Plus:
Насамкінець, пропонуємо мініпідбірку статей і розробок для
розвитку Співпраці у підлітків:
Online collaboration tasks withteenagers
Collaboration is key: engagingactivities for online lessons with teens
Cambridge Life Competencies: how tointegrate Collaboration into your lessons
Collaboration in the ESL classroom:lesson plans
Collaboration: video tips for doingproject work with your teenage learners
Якщо вас зацікавив курс THiNK Second Edition, переходьте за посиланнями нижче:
Отримати консультацію Cambridge One
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.