5 Things You Need to Know About Motivating Teens
![5 Things You Need to Know About Motivating Teens](https://linguist.ua/image/cache/catalog/news/5%20Things%20You%20Need%20to%20Know%20About%20Motivating%20Teens_960x720-752x570.jpg)
Top Tip in ELT 2024
Tip 11. Teen Series
Tetiana Shelepko
Cambridge ELT Consultant
Переконайтеся, що учні знають, які їхні цілі, і заохочуйте їх визначати особисті цілі для підцілі. Це допомагає їм будувати реалістичні очікування, а нам – зацікавити учнів уроком, як таким.
Слухати вухами та очима! Це один із найпростіших способів зробити наші заняття цікавішими. Звертайте увагу на те, що говорять і роблять учні, робіть нотатки про те, що їм підходить, і подивіться, чи зможете більше інтегрувати це в урок.
Там, де є можливість заохотити учнів застосовувати те, що ми робимо на уроці, до їхнього реального життя, заохочуйте їх до взаємодії та висловлювання своїх думок і почуттів з цього приводу. Це чудовий спосіб для них зрозуміти не лише «як» навчатись, а й «чому».
Взаємодія
Заохочення взаємодії з однолітками як на уроці, так і в Інтернеті. Ми несемо велику відповідальність як педагоги за те, щоб заохочувати наших учнів розвивати соціальні навички та навички співпраці на наших уроках. Наше завдання – заохочувати можливості для спільної роботи як на уроці, так і в Інтернеті та користуватися інструментами, які ми маємо у своєму розпорядженні.
Заохочення спільного навчання як на уроках, так і онлайн. Ми всі колись просили друзів допомогти щось зрозуміти. Заохочуйте це – створюйте безпечні простори, де учні можуть попросити про допомогу та поради, а якщо ви не можете зробити це в класі, ми можемо скористатися онлайн-платформами.
Спілкування
Дайте їм поговорити… трохи. Ми повинні заохочувати наших учнів відчувати, що вони можуть спілкуватися один з одним. Ми повинні дозволити їм створити відчуття спільності між усіма однокласниками, але найголовніше – ми маємо заохочувати їх поважати один одного та навчальний простір.
Будьте реалістами з технологіями
Більше – не завжди краще. Коли мова заходить про найкращі практики використання цифрових інструментів, ми завжди повинні прагнути бути простими. Якщо хочеться інтегрувати більше нових цифрових інструментів, подумайте, які з них найкраще підходять для цілей вашого класу.
Різноманітність
Не використовуйте одні й ті ж інструменти чи підходи постійно. Спробуйте знайти спосіб інтегрувати цифрові інструменти протягом року, а не інтенсивно протягом короткого періоду. Також важливо думати про те, як учні взаємодіють з технологіями, адже якщо стане нудно, це означатиме можливість спробувати щось нове.
Починати з того, що учні вже знають. Ми можемо бути в захваті від нового інструменту, який може змінити спосіб нашого навчання, але важливо переконатися, що ми не вводимо занадто багато нових інструментів одночасно. І коли ми представимо новий інструмент, варто, щоб вміст був схожим на інші завдання, які ми виконували онлайн, оскільки це допоможе нашим студентам швидше ознайомитися.
Дізнавайтесь більше в записах вебінарів на цю тему від Герберта Пухти:
·
Herbert
Puchta's 5 things to know about developing vital life skills in teens
·
Herbert
Puchta's 5 things to know about teaching your teens reading and listening skills
Рекомендуємо ознайомитися
Спеціальні тести до підручника Portal to English
Завдяки цим тестам вам більше не доведеться витрачати час на створення власних завдань для перевірки знань учнів.
Passgenaue Vorbereitung
Найкраща підготовка до іспиту Goethe-Zertifikat C1 Neu!
Tongue Twister
Скоромовки і фонікси мають велике значення для розвитку вимови та впевненості учнів у власному мовленні.