МЕТОДИЧНА СТАТТЯ "TOP TIPS FOR TEACHING GRAMMAR WITH FULL BLAST PLUS FOR UKRAINE"
Вчителі часто зацікавлені в питанні, як викладати граматику учням. Чи потрібно вводити граматичний матеріал одразу з поясненнями правил, або дати можливість учням на прикладах побачити граматичні структури в контексті, а потім повернутись до граматичних правил? А яка думка автора підручника з цього приводу? Відповіді на всі ці питання ви дізнаєтесь з нашої методичної статті.
Вправи та завдання представлені в підручнику Full Blast Plus for Ukraine допомагають учню відпрацювати граматичне правило, таким чином учень більш активний у процесі навчання, а не пасивний реципієнт. Це посилене залучення може допомогти учню розвинути глибше розуміння мови, яку вивчають, а також підвищити автономію та мотивацію учня.
Поради представлені нижче допоможуть вам провести цікавий урок граматики, де будуть залучені всі учні класу.
- 1. Попросіть учнів прочитати граматичні таблиці, наприклад питальні речення у Present Progressive.
- 2. Запитайте учнів, що вони помітили щодо побудови питальної форми Present Progressive перед тим, як давати пояснення граматичного матеріалу. Ми ставимо теперішній час допоміжного дієслова be (am, is, are) перед підметом, а потім головним дієсловом із закінченням -ing.
- 3. Зверніть увагу учнів на діалог та попросіть їх підкреслити приклади питальної форми Present Progressive для того, щоб вони мали змогу побачити граматику в контексті. (Are you getting ready?, What are you doing there?, Who’s working on the flyer?, Why are you looking at a picture of a cat?)
- 4. Покажіть учням, що деякі з цих запитань починаються з запитальних слів What, Who та Why.
- 5. Поясніть учням, що ці запитання вимагають конкретної інформації, а запитання, які починаються з Am/Are/Is…? вимагають короткої відповіді Yes/No.
- 6. Попросіть учнів переглянути граматичну секцію в кінці підручника та попрактикувати питальні речення у Present Progressive в парах.
- 7. Учні виконують практичну вправу запропоновану в підручнику.
- 8. Перед тим, як перевіряти вправу в класі, учні можуть перевірити відповіді в парах.
- 9. Додаткова усна вправа. У парах нехай учні по черзі ставлять і відповідають на запитання про те, що роблять їхні однокласники. Допоможіть учням, де це необхідно. Виберіть кілька пар, щоб поставити та відповісти на запитання в класі.
- 10. Урок закінчується простим завданням, яке дозволяє учням використовувати вивчену структуру в контексті, а вчителям перевірити наскільки добре учні розуміють конкретну структуру.
Ознайомитись з підручником Full Blast Plus for Ukraine можна за посиланням
MM Publications Ukraine
Рекомендуємо ознайомитися
Young Stars + ELT Platform = успіх ваших учнів!
Використовуйте онлайн платформу ELT Platform для доповнення матеріалів підручника Young Stars
Онлайн-конференція для вчителів англійської мови початкових класів
Запрошуємо вчителів англійської мови початкових класів на онлайн-конференцію від видавництва National Geographic Learning та компанії «Лінгвіст».
Pronunciation and Early Literacy in the Pre-School Education
У цій статті ми поговоримо про фонологічну усвідомленість і те, як спонукати найменших учнів чути риси різних звуків і практикувати фонеми англійської мови.