МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “HOW TO GIVE YOUR LESSON A TWIST WITH SMART JUNIOR FOR UKRAINE”
![МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “HOW TO GIVE YOUR LESSON A TWIST WITH SMART JUNIOR FOR UKRAINE”](https://linguist.ua/image/cache/catalog/1_stati/article_250x190_lesson-twist-752x570.png)
Автор: Анна Гезь - методист видавництва MM Publications в Україні
Follow-up activity for a song Presents
![Screenshot_6.png Screenshot_6.png](/upload/medialibrary/340/screenshot_6.png)
Роздайте учням аркуші звичайного паперу та попросіть їх намалювати 11-20 ляльок, ведмедиків та м’ячиків. Надайте кожному учню конверт. Коли учні закінчать, скажіть їм розрізати свої малюнки на чотири п’ять частин і покласти їх у конверти. Розсадіть учнів по парах (переконайтеся, що учні не сидять зі своїми партнерами по парті). Прослідкуйте, щоб у кожного учня був свій партнер та попросіть їх обмінятись конвертами. Попросіть учнів вийняти частини малюнків та скласти їх разом. Як тільки один з учнів сформував малюнок, його запитує партнер «What do you see?”, учень відповідає “I can see dolls”. Далі учень запитує “How many dolls can you see?”, його партнер відповідає відповідно “I can see ten dolls”.
Smart Junior 2 for Ukraine, Unit 2a Party time! ст. 18
Song cards
Для додаткової практики ви можете видрукувати картки з чотирма фразами I’m running. You’re jumping. You’re hitting the ball. We are having fun together. Зробіть стільки копій карток, скільки учнів, і роздайте по одному примірнику кожному учню. Програйте аудіозапис і попросіть учнів прослухати речення та показати картку. Програйте аудіозапис ще раз й запропонуйте учням прослухати й повторити. Потім розділіть учнів на чотири групи, переконавшись, що кожен учень має різну картку, і запропонуйте їм по черзі відгадати, які картки мають їхні партнери, вимовляючи написані на них речення.
Smart Junior 3 for Ukraine, Unit 3 Out and about ст. 31
Revision spelling game
![Screenshot_7.png Screenshot_7.png](/upload/medialibrary/ad4/screenshot_7.png)
Пограйте в гру з правописом. Попросіть учнів прийти й стати перед класом обличчям вперед. Скажіть учням, що ви збираєтесь називати слова з цього розділу, а також інші слова з попередніх розділів. Учні мають спробувати вимовити слово вголос. Учні, які правильно називають по буквах слова вголос, залишаються стояти, а ті, хто не правильно займає свої місця. Грайте в цю гру, поки дозволяє час, і лише декілька учнів залишаються стояти.
Smart Junior 3 for Ukraine, Unit 5, Phonics ст. 66
Сподіваємось, наша стаття була для вас корисною та допоможе в проведенні уроків для учнів 1-4 класів за підручником Smart Junior for Ukraine.
You may also like the following articles:
Teaching ideas for the first lesson
Завжди з Вами,
MM Publications Ukraine
Рекомендуємо ознайомитися
Drama Activities in English
Best Herbert Puchta's Books and Articles
У цій статті пропонуємо вам підбірку матеріалів та книг авторства професора Герберта Пухти – експерта з викладання англійської мови як іноземної в усіх вікових категоріях.
Deutsch macht Spaß: Spielend lernen mit Prima los geht´s!
Prima
los geht´s — улюблений підручник з німецької мови для початкових класів,
який вже здобув довіру багатьох учнів та викладачів.