МЕТОДИЧНА СТАТТЯ “ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ. ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ?”

Автор: Діана Головань - методист компанії Лінгвіст
Зі свого, дорослого, досвіду ми знаємо, що цінностей не можна навчити так, як, наприклад, вчать правилам граматики або новим словам. Щоб збагнути цінності, потрібно зустрітися з ситуаціями.
Це створює безліч можливостей програти з учнями реальні події та наблизити вивчення іноземної мови до реального життя.
Виховання цінностей створює здорову та часто захопливу атмосферу. Це допомагає учням розвивати соціальні навички та вміння будувати зв’язки з оточенням. Отримані навички учні візьмуть із собою в доросле життя. Школярі вивчають себе та готові до схожих подій і поза межами школи.
- Тексти та пісні демонструють учням, який різноманітний наш світ та вчать з повагою ставитися до різних культур.
- Казки, історії та легенди для додаткового читання демонструють різні ситуації та шляхи розв’язання проблем головними героями.
- Настільні ігри, парна та групова робота дають можливість працювати у колективі та поважати товаришів.
- Окремий урок “Values” у кожному розділі поєднаний тематично з основним матеріалом. На цьому уроці учні будуть вчитись бути ввічливими, піклуватися про своє місто, вивчати правила безпеки. Тут пропонують комунікативні завдання, що відповідають віку учнів та матеріалу, що вивчався у класі. Пояснення у книзі для вчителя допоможуть провести урок ефективно та захопливо.
Ділимося з вами прикладом такого уроку для учнів 2-3 класів.
Рекомендуємо ознайомитися
Як не забути англійську за літо? Маємо ідею!
Подорожуйте світом англійською без валіз і квитків!
Як отримати WOW-результат від проєктної діяльності
Розглянемо важливі аспекти, які зможуть полегшити впровадження проєктної діяльності на уроках англійської мови
Вебінар "Exam Preparation with Cambridge Materials"
Запрошуємо на вебінар "Exam Preparation with Cambridge Materials".