5 Things You Need to Know About Motivating Teens
Top Tip in ELT 2024
Tip 11. Teen Series
Tetiana Shelepko
Cambridge ELT Consultant
Переконайтеся, що учні знають, які їхні цілі, і заохочуйте їх визначати особисті цілі для підцілі. Це допомагає їм будувати реалістичні очікування, а нам – зацікавити учнів уроком, як таким.
Слухати вухами та очима! Це один із найпростіших способів зробити наші заняття цікавішими. Звертайте увагу на те, що говорять і роблять учні, робіть нотатки про те, що їм підходить, і подивіться, чи зможете більше інтегрувати це в урок.
Там, де є можливість заохотити учнів застосовувати те, що ми робимо на уроці, до їхнього реального життя, заохочуйте їх до взаємодії та висловлювання своїх думок і почуттів з цього приводу. Це чудовий спосіб для них зрозуміти не лише «як» навчатись, а й «чому».
Взаємодія
Заохочення взаємодії з однолітками як на уроці, так і в Інтернеті. Ми несемо велику відповідальність як педагоги за те, щоб заохочувати наших учнів розвивати соціальні навички та навички співпраці на наших уроках. Наше завдання – заохочувати можливості для спільної роботи як на уроці, так і в Інтернеті та користуватися інструментами, які ми маємо у своєму розпорядженні.
Заохочення спільного навчання як на уроках, так і онлайн. Ми всі колись просили друзів допомогти щось зрозуміти. Заохочуйте це – створюйте безпечні простори, де учні можуть попросити про допомогу та поради, а якщо ви не можете зробити це в класі, ми можемо скористатися онлайн-платформами.
Спілкування
Дайте їм поговорити… трохи. Ми повинні заохочувати наших учнів відчувати, що вони можуть спілкуватися один з одним. Ми повинні дозволити їм створити відчуття спільності між усіма однокласниками, але найголовніше – ми маємо заохочувати їх поважати один одного та навчальний простір.
Будьте реалістами з технологіями
Більше – не завжди краще. Коли мова заходить про найкращі практики використання цифрових інструментів, ми завжди повинні прагнути бути простими. Якщо хочеться інтегрувати більше нових цифрових інструментів, подумайте, які з них найкраще підходять для цілей вашого класу.
Різноманітність
Не використовуйте одні й ті ж інструменти чи підходи постійно. Спробуйте знайти спосіб інтегрувати цифрові інструменти протягом року, а не інтенсивно протягом короткого періоду. Також важливо думати про те, як учні взаємодіють з технологіями, адже якщо стане нудно, це означатиме можливість спробувати щось нове.
Починати з того, що учні вже знають. Ми можемо бути в захваті від нового інструменту, який може змінити спосіб нашого навчання, але важливо переконатися, що ми не вводимо занадто багато нових інструментів одночасно. І коли ми представимо новий інструмент, варто, щоб вміст був схожим на інші завдання, які ми виконували онлайн, оскільки це допоможе нашим студентам швидше ознайомитися.
Дізнавайтесь більше в записах вебінарів на цю тему від Герберта Пухти:
·
Herbert
Puchta's 5 things to know about developing vital life skills in teens
·
Herbert
Puchta's 5 things to know about teaching your teens reading and listening skills
Рекомендуємо ознайомитися
Media Literacy in ESL Teaching
У цій статті розглядається значення медіаграмотності у викладанні ESL, її визначення, вплив і застосування на практиці.
Mediation, Media Literacy and More in our autumn 'to watch' list
Не встигли взяти участь у вебінарах цієї осені?
Підсумки конкурсу «Розшифровуємо культурі коди разом!»
Щиро дякуємо всім учасникам за активність та креативні роботи.