TEACHING IDEAS FOR THE FIRST LESSON
Автор: Анна Гезь - методист видавництва MM Publications в Україні
Вже зовсім скоро ми будемо зустрічати учнів після літніх канікул у школі. Нашою першою метою буде познайомитися з усіма та дозволити учням дізнатися деякі важливі факти один про одного. Поспішаємо поділитись з вами ідеями, як зробити свій перший урок привітним та затишним для кожного учня.
Guess whoПопросіть учнів написати пару речень про себе на аркуші паперу, не зазначаючи свого імені. Зберіть аркуші та покладіть в магічний мішечок. Учні по черзі підходять до мішечка та читають речення вголос. Клас має вгадати про кого йде мова.
Find and match
Підготуйте картинки місць для відпочинку та набір карток (людей / будинків / страв на ваш смак). Кількість малюнків у цілому повинна відповідати кількості учнів у вашій групі.
Напишіть цифри на звороті картки з набору, так само пронумеруйте інший набір карток. Отже, одна картка з місцем відпочинку має на звороті цифру «1», а одна картка з іншого набору має такий самий номер. Таким чином, у вас вийде два набори з однаковими номерами.
Покладіть картинки догори вниз.
Попросіть половину своїх учнів підійти до дошки й вибрати зображення, яке їм подобається.
Потім попросіть другу половину прийти та вибрати людей / будинки / страви (незалежно від другого набору).
Оскільки зараз у всіх є картки, попросіть учнів знайти партнера з однаковим номером.
Нові пари сидять разом і обговорюють свої малюнки. На обох знімках вони намагаються знайти те, що їм обом подобається. Якщо є зайвий час, вони можуть також обговорити те, що їм особливо не подобається на малюнках.
Щойно учні закінчили виконувати завдання, попросіть їх обговорити місця відпочинку, людей, яких вони зустрічали на відпочинку, їжу, яку вони спробували.
Hot or cold
Попросіть двох учнів вийти з класу і почекати за дверима, поки ви їх не покличете. Як варіант, ви можете попросити двох учнів закрити очі. Поясніть учням класу, що всі вони збираються знайти схованку для флеш-картки. Скажіть їм, що це має бути схованка, яка не передбачає переміщення предметів у класі. Визначившись зі схованкою та поклавши / закріпивши там флеш-карту, запросіть двох учнів назад у клас. Учні починають ставити питання:
Ss: “Where is the jar?”
Учні в парі починають шукати флеш-картку в класі, в той час, як решта учнів голосно промовляють “Hot, hot, hot”, коли учні знаходяться близько до схованки; “cold, cold, cold” – якщо далеко від місця схованки.
Коли учні знайдуть флеш-картку, вони називають слово та обмінюються ролями з іншими учнями. Грайте в цю гру доти, доки дозволить час, переконуючись, що різні учні щоразу виходять із класу / закривають очі.
Lip reading
Це найулюбленіша активність нашого харизматичного спікера та тренера Gregg Sotiropoulos, з якої він розпочинає свої уроки англійської. Скажіть декілька слів, відомих учням з попередніх уроків, не видаючи жодного звуку. Учні уважно слідкують за вашими губами, щоб вгадати слово. Коли учні вгадали слова, оберіть учнів, щоб вони вийшли перед класом і зробили те саме.
Сподіваємось, наша стаття була для вас корисною та допоможе в проведенні першого уроку для учнів 2-4 класів.
You may also like the following articles:
Як навчити дітей розповідати історії? Сторітелінг в прикладах
10 найкращих ідей 5-хвилинних завдань для наймолодших учнів
Завжди з Вами,
MM Publications Ukraine.
Рекомендуємо ознайомитися
Happy birthday, Shakespeare
Цього дня відзначаємо 460 років з дня народження Вільяма Шекспіра. У цьому дописі пропонуємо вам завдання, що змотивує учнів дослідити біографію митця.
Який з цих фактів правда, а що вигадка?
Чому медіація тексту важлива для англомовного іспиту?
Вона вимірює здатність учнів глибоко розуміти складні англомовні тексти
2 травня запрошуємо вас взяти участь у весняній конференції
Наші міжнародні спікери поділяться з вами корисною та цікавою інформацією, яка допоможе вам у роботі та сприятиме професійному розвитку.