Чи на часі професійний розвиток вчителя?

Сьогоднішній лайфхак присвячуємо темі професійного зростання і мотивації вчителя:
- Для чого потрібен професійний розвиток?
- Які ресурси використовувати вчителю НУШ?
- Як мотивувати себе до постійного вдосконалення?
Отже, ми можемо дебатувати щодо доцільності професійного розвитку вчителя, адже складно спрогнозувати, яким буде наступний навчальний рік, і ми знаємо, що він точно буде непростим. Однак, задача вчителя – створити середовище для навчання, де учні зможуть почуватися вільно і невимушено, наскільки це можливо. Магія цього процесу полягає в тому, що вчитель – це модель для учня, і вмотивований вчитель – це вмотивовані учні. Окрім того, Нова Українська Школа – це концепція, що передбачає глибоке переосмислення діяльності вчителя і перебудову старої системи на нову – таку, що забезпечує повноцінний розвиток учня та його життєвих компетентностей.
На щастя, ресурсів професійного розвитку для вчителя англійської є безліч. Пропонуємо поглянути на матеріали та платформи від Cambridge English та компанії "Лінгвіст":
- Платформа nus-english.com.ua містить 3 курси та безліч додаткових матеріалів.
- World of Better Learning – блог зі зручною навігацією за різними критеріями – від вікових до тематичних чи цільових.
- Вебінари від видавництва
- Канал YouTube
- Навчальні модулі для роботи з конкретними підручниками від Cambridge University Press, зокрема, Prepare Second Edition.
Як мотивувати себе на розвиток? Найкращий спосіб – це зробити план, за яким ви щодня, наприклад, витрачаєте 30-40 хвилин на те, щоб дізнатися щось нове у своїй галузі. Комусь підходять щотижневі плани, але важливо вести своєрідний облік досягнень. Так ви відмічаєте свої успіхи та точно щось використовуватимете під час уроків.
Рекомендуємо ознайомитися
The Importance of Total Physical Response in the Online and Blended Education
Роки пандемії та викликів навчання під час
воєнного стану змушують нас шукати шляхи залученості учнів у навчальний процес
дистанційного та змішаного типу. Спільнота освітян погоджується, що ніякі
технічні можливості не можливо порівняти із живим спілкуванням і взаємодією
учнів та вчителя та учнів між собою.
Die Anwendung von KI-Chatbots im Deutschunterricht: Vorteile und Beispiele für Aufgaben
Ця методична стаття розгляне переваги використання GPT-Chat у навчанні та надасть приклади завдань для вчителів та учнів.
Розвиток соціальної відповідальності серед підлітків
Як ми взаємодіємо з іншими людьми у глобалізованому світі? Ця компетенція розглядає, як ми можемо допомогти людям розвинути навички взаємодії в соціальній групі. Оскільки групи, частиною яких вони стають, з часом змінюються, їм потрібно бути здатними думати про свої ролі в них і про те, як вони сприяють цьому. Вони також потребують вдосконалення своєї здатності працювати та спілкуватися з людьми різного походження і культури. Існує, крім того, потреба зробити крок назад і побачити їхнє соціальне залучення з більш глобальної точки зору: які основні проблеми впливають на світ і як вони ставляться до власного життя?