Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
UHO Активуємо аудіювання разом!

Аудіювання як один із видів мовленнєвих навичок відповідає за сприйняття мови в усній формі. Ступінь володіння цією навичкою прямо пропорційний ступеню можливості спілкування людини. Саме тому, правильно побудоване заняття з аудіювання допоможе відчинити двері у казковий світ англійської мови. У нашій методичній статті ми надамо декілька порад щодо оптимальної організації занять, а також допомоги учням розвинути цю надважливу навичку.

1. Interest and motivation – без зацікавленості учнів вчителю буде дуже складно утримати його/її увагу протягом усього заняття. Саме тому важливим перед тим, як почати слухати аудіо-запис або продивлятись відео-сюжет є організація етапу, метою якого буде зацікавити учнів. Зрозуміло що, кожна людина має власні інтереси, тому не завжди усіх цікавитимуть одні і ті самі теми, однак, можливим вирішення цієї проблеми є представлення проблемної ситуації та висловлення думки кожним учнем – так, кожен намагатиметься висловити власну позиції та прислухатиметься до інших. Якщо Ви цього досягли, то подальша робота над завданнями з аудіювання буде проходити цікавіше.

2. Target vocabulary – вже на етапі, зазначеному вище, вчитель може починати вводити лексичні одиниці, що безпосередньо відносяться до теми заняття та використані в аудіо-записі. Це не лише допоможе інтегрувати нові знання в заняття, а також значно полегшить для учнів сприйняття інформації під час прослуховування, адже незнайомі слова стануть причиною конфузу: учні сконцентруються на слові, які вони не знають та не зможуть зосередитись на подальшому прослуховуванні. Аби попередити цю проблему нові слова варто записувати на дошці та, якщо є змога, доповнювати флеш-картами, малюнками чи фото.

3. Source of information – важливим аспектом є джерело аудіо. Загальновідомо, що вчителю варто проводити заняття з аудіювання починаючи з першого року навчання, а також використовувати автентичні підручники, аудіо-записи та відео-сюжети з яких озвучені носіями мови – що одразу наблизить учнів до так званого «живого» мовлення та полегшить його сприйняття та комунікацію в цілому.

4. Check the needs – проводячи заняття з аудіювання, вчитель має можливість використовувати сучасні книги для вчителя аутентичних видавництв та користатись завданнями, запропонованими у підручнику. Так, підручники видавництва MM Publications містять широкий спектр завдань, що допомагає всебічно розвинути навички аудіювання. Тим не менш, багато креативних вчителів інколи самостійно готують завдання додатково, адаптуючи їх до потреб учнів з метою вдосконалення певних навичок аудіювання: так, наприклад це може бути завдання на заповнення пропусків, пов’язаних зі спеціальною інформацією – цифри, дати і т.д.. Ви також можете корегувати форму роботи: розбивши учнів на пари (слабкий-сильний учень), Ви допоможете їм поглянути на завдання з іншого боку. Не бійтесь бути оригінальним професіоналом та дивувати Ваших учнів різноманітністю: адже це допоможе «підтягнути» кожного з них в тому чи іншому аспекті.

5. Be consistent – головною помилкою багатьох вчителів є те, що вони пропонують учням виконати заскладні вправи одразу після першого прослуховування аудіо-запису. Однак, кваліфіковані педагоги та методисти радять починати із нескладних питань загального змісту, аби перевірити, чи дійсно учні зрозуміли про що йшлась мова. Після цього можна прослухати аудіо-запис ще раз та виконувати більш складні вправи. Якщо вчитель одразу запропонує учням виконати важкі вправи, то це лише погіршить ситуацію – учень концентруватиметься на окремих фразах, забуваючи про загальний зміст матеріалу. Не хвилюйтесь, якщо учням не вдалось відповісти на якесь запитання: це нормальне явище – запропонуйте прослухати ту частину аудіо-запису, що безпосередньо містила відповідь, а якщо це не допомогло, то увімкніть субтитри чи прокоментуйте самостійно. Радимо завжди перевіряти завдання з аудіювання разом з учнями та обговорювати проблемні моменти.

Сподіваємось, що наші поради допоможуть Вам у подальшій організації занять!



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228