Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
st_new Як готуватися до іспитів цікаво та весело?

Songs for Exam Preparation

Підготовка до іспитів та й самі іспити, зазвичай, не викликають захоплення ні в учнів, ні в учителів. Прийнято вважати, що готуватися до будь-яких екзаменів  - це нудна та рутинна робота, а сам іспит – це звір, якого необхідно приборкати.

Нижче ми розвіємо цей міф! Підготовка до іспитів може бути цікавою та веселою!

Нижче наведемо приклади завдань з підготовки до частин використання мови та читання, у форматі, який підійде до підготовки до ЗНО, складені на основі популярних автентичних пісень відомих груп та виконавців. Найважливіше, що такі завдання дуже легко створити самостійно, та навіть попросити своїх студентів підготувати їх один для одного.

Завдання 1

THE QUEEN – We Are the Champions

Read the text below and decide which answer (A, B, C, D) best fits each gap.

I've paid my (1) _________
Time after time.
I've done my sentence
But (2) _________no crime.
And bad mistakes ‒
I've (3) _________ a few.
I've had my share of sand kicked in my              (4) _________
But I've come (5) _________.

(And I need just go on and on, and on, and on)

We are the champions, my friends,
And we'll keep (6) _________ fighting 'til the end.
We are the champions.
We are the champions.
No time for losers
'Cause we are the champions of the world.

I've taken my (7) _________
And my curtain calls
You brought me fame and (8) _________ and everything that goes with it
I thank you all

But it's been no bed of roses,
No pleasure cruise.
I consider it a challenge before the (9) _________ human race
And I ain't gonna (10) _________.

 table1

Завдання 2

STING – Until

Choose from A-H the one which best fits each space. There are two options you do not need to choose.

A. would it all matter
B. until the stars grew dim
C. would you do
D. when this moment comes near
E. would it shine for me
F. where the world is impossible still
G. under the sun
H. until the dancing ends

If I caught the world in a bottle
And everything was still beneath the moon
Without your love (1) ________________?
If I was smart as Aristotle
And understood the rings around the moon
What (2) ________________ if you loved me?

Here in your arms (3) ________________
With a million dreams to fulfill
And a matter of moments (4) ________________
Here in your arms when everything seems to be clear
Not a solitary thing would I fear
Except (5) ________________ the dancing's end

If I caught the world in an hourglass
Saddled up the moon so we could ride
(6) ________________, until...

One day you’ll meet a stranger 
And all the noise is silenced in the room
You’ll feel that you're close to some mystery
In the moonlight and everything shatters
You feel as if you’ve known her all your life
The world’s oldest lesson in history

В обох завданнях прослуховування пісні буде цікавим та приємним способом перевірити правильність виконання завдань.

Приємної  Вам підготовки до екзаменів!



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228