Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
st_urok Як допомогти підліткам вивчити нову лексику?

Джоанна Бадден з авторської команди Cambridge University Press, яка працювала над створенням навчально-методичного комплексу Interactive, ділиться порадами, як допомогти підліткам вивчити та запам’ятати нову лексику.

 Лексика – це королева!
Я впевнена, що більшість з Вас чули відому цитату лінгвіста Девіда Уілкінса, який сказав: «While without grammar very little can be conveyed; without vocabulary nothing can be conveyed.» (Wilkins, 1972) Це одна з тих великих цитат, яку ми всі напевно використовували під час тренінгів та майстер-класів. Та чи часто ми говоримо з нашими учнями про важливість вивчення слів? Чи використовуєте Ви дієві системи та стратегії, щоб бути впевненими, що Ваші учні вивчають достатню кількість слів? Чи ставите вивчення лексики в пріоритет, коли плануєте свої уроки? Особисто я повністю погоджуюся з Уілкінсом. Для мене лексика завжди була і буде королевою уроку!

Лексика означає виживання
Я вважаю, що говорити з підлітками про важливість вивчення лексики – це чудовий відправний момент, щоб вони відчули власну відповідальність за поглиблення словникового запасу. Дуже корисно проговорювати зі своїми учнями про важливість вивчати та запам’ятовувати нові слова. Можна розповісти їм декілька історій зі свого власного досвіду, коли знання англійської мови допомогли в складній ситуації за кордоном. Згадуючи час, проведений в Гонконзі і Єгипті, на думку спадають безліч прикладів, коли знання кількох корисних слів та виразів рятували ситуацію. Я не мала і, нажаль, до сих пір не маю жодного уявлення про граматику китайської або арабської мови, але обмеженої кількості слів, які я взяла з розмовника та від моїх колег, було достатньо для того, щоб спілкуватися з перехожими, таксистами та щоб знайти шлях додому.

Створення системи та її дотримання
Яким би не був навчальний контекст, створення регулярної системи вправ для запису та повторення слів – це ключ до успіху. Подумайте, що найкраще спрацює для Вас та Ваших учнів. Ведення словника кожним учнем окремо, запис слів на фліп-чарті чи в документі Word, або використання прийому word bag - це має бути вирішено на початку навчального року, і Ви та Ваші учні мають притримуватися одного методу протягом навчального року. Досить легко почати новий навчальний рік з хорошими намірами, але для того, щоб побачити результат, потрібно бути послідовним. Регулярні завдання, направлені на повторення нової лексики, і проміжні контрольні роботи в тестовій чи ігровій формі протягом всього семестру – все це сприяє успішному засвоєнню нової лексики.

Використовуйте по максимуму існуючий лексичний «банк» учнів

Ваші учні можливо знають багато слів, які ніколи не з’являлися в підручниках та шкільних екзаменах. Любителі музики знають цілий спектр слів та фраз, які вони підчепили, слухаючи пісні. Пристрасні гравці в комп’ютерні ігри знають всю лексику, яка їм необхідна для того, щоб грати в улюблені ігри. Важливо показати учням, що та лексика, яку вони вчать природньо так само важлива як і та, яку вони вивчають протягом навчального процесу. Обов’язково створіть можливості для Ваших учнів використати цю лексику, коли вони говорять про себе, свої інтереси та хоббі та занотуйте нові лексичні одиниці в словнички або в будь-яким іншим способом. Не обмежуйте учнів лише тим, що заплановано на уроці, їх власний внесок в вокабулярій класу – надзвичайно важливий.

Вивчення лексики на хвилі мобільного покоління

Якщо Ви навчаєте в класі, в якому більшість учнів мають смартфони, то Ви можете використати дуже гарні мобільні додатки. Додаток MyWordBook 2 був створений Британською Радою, в співпраці з Видавництвом Кембриджського університету (Cambridge University Press). Цікаво, що цей додаток дозволяє персоналізувати списки слів, додавати власні слова, завантажувати малюнки та аудіо до слів та додавати переклад. Більшість підлітків не випускають з рук телефони, тому їх словнички будуть завжди з ними. Вони зможуть переглядати та повторювати нові слова, коли вони їдуть в школу в метро або в автобусі, або швиденько приготуватися до диктанту на перерві. Можна також використовувати Online Cambridge Dictionary.

Я сподіваюся, що ці поради будуть Вам у нагоді. Дайте нам знати, якщо Ви маєте інші поради та пропозиції, які допоможуть Вашим підліткам розширити та урізноманітнити свій словниковий запас.

Joanna Budden, Cambridge University Press



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228