Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
book1 Екзамен з англійської мови – SKIMMING ТА SCANNING

Готуючи наших учнів до іспитів з англійської мови, ми розвиваємо навички та вміння, які перевіряються в певному тестовому завданні.

Сьогодні ми торкнемося теми підготовки до екзамену з англійської мови в частині читання, спробуємо визначити які саме вміння перевіряються, що означають два англійські слова “skimming” та “scanning” та як ми можемо допомогти нашим учням розвинути ці вміння.

Але спершу, давайте зрозуміємо, що ми читаємо і як ми читаємо в реальному житті.

ЗАВДАННЯ

Що з нижчезазначеного Ви читаєте на комп’ютері, а що – на папері?
• витяг з банківського рахунку
• словники
• шкільні твори
• газети/журнали
• кулінарні рецепти
• художні книжки та поезія
• розклад потягів/автобусів тощо
• програма телебачення
• робочі документи (наприклад, методичні рекомендації)
• прайс-лист видавництва Кембриджського університету

А що з вищезазначеного переліку Ви читаєте:
a. швидко, з метою зрозуміти загальний зміст?
b. швидко, з метою знайти потрібну інформацію (наприклад, ціну)?
c. повільно та уважно, щоб зрозуміти всі деталі?
d. повільно та уважно, заради задоволення?

Як бачимо, ми не все читаємо однаково. Ми уважно та повільно прочитаємо кулінарний рецепт, аби не пропустити нічого важливого, швидко пробіжимо очима новину в Інтернеті, адже нам потрібно просто зрозуміти її загальний смисл, і, так само, ми не будемо ретельно вчитувався в прайс-лист, адже нам необхідна лише ціна на Cambridge English Prepare!. Відповідно, ми маємо навчити наших учнів опанувати різні види читання.

Тепер давайте розглянемо, що ми маємо на увазі під такими термінами, як skimming та scanning. Вони часто зустрічаються в книжках з підготовки до різних іспитів з англійської мови, таких як Cambridge English та IELTS, але я часто помічаю, що не всі чітко розуміють, що вони означають, і як, відповідно, ці навички читання розвивати.

Кожне питання в тесті на читання має свою чітку мету – змусити Вас використовувати певні навички читання. Ефективне використання цих навичок допоможе якісно виконати завдання в встановлені терміни під час тестування. Skimming та scanning – це ключові навички, володіння якими перевіряється під час тестування.

Skimming та scanning – це різні види швидкісного читання, коли Ви не вчитуєтеся в кожне слово, а швидко проглядаєте текст з тією чи іншою метою.

Scanning означає швидке читання з метою пошуку конкретної інформації (слова, терміну, цифри тощо). Іншими словами, це пошукове читання.

Skimming означає швидке читання з метою отримати загальне враження про текст, зрозуміти його загальну ідею. Іншими словами, це оглядове читання.

Зазвичай, ми використовуємо оглядове читання (skimming) перед виконанням завдання (pre-reading activity), щоб зрозуміти про що текст в цілому, тоді як пошукове читання (scanning) краще використовувати для знаходження відповідних частин тексту перед тим, як дати відповідь на запитання або визначити правдиве або неправдиве твердження.

Отже, як ми можемо навчити цим навичкам? Пропоную Вам спробувати завдання з назвою ‘guided reading’, яке допоможе Вашим учням розвинути навички оглядового читання тексту.

Для завдання Ви можете підібрати різноманітні короткі повідомлення (короткі імейли, листівки, оголошення, вивіски, інформаційно-вказівні знаки тощо). Використовуючи презентацію Power Point, покажіть повідомлення одне за одним. Дайте учням до 30 секунд, щоб пробігтися очима по тексту, та сховайте його. Після цього, поцікавтеся загальним смислом повідомлення.

ct

Ви також можете використати довше повідомлення. Вам тільки треба поділити його на менші частини/абзаци і підготувати питання по кожному абзацу. Таким чином Ви зможете дізнатися, як багато інформації Ваші учні запам’ятають за 30 секунд оглядового читання.

Приклади питань: What’s the main topic? Is the tone positive, negative or neutral? Is it arguing for or against something?

Якщо виконувати це завдання постійно, то через 3-4 тижні Ви помітите, що Ваші учні почали запам’ятовувати більший обсяг інформації завдяки вищеописаному методові.

Щоб дізнатися більше про розвиток мовних та мовленнєвих навичок, слідкуйте за повідомленнями про семінари і вебінари, які ми влаштовуємо, на нашому сайті та cambridge.org/ua/cambridgeenglish

Або вподобайте і слідкуйте за нашими постами на Фейсбуці!
facebook.com/CambridgeUniversityPressUkraine
facebook.com/Linguist.Ukraine

Любов Залюбовська lzaliubovska@cambridge.org, методист та консультант видавництва Кембриджського університету.



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228