Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
ФФ Чи мають учні право вибору?

В багатьох вчителів з’являється відчуття, що їм би хотілося більше заохочувати учнів для прийняття рішень, що стосуються навчального процесу, наприклад, які тексти читати або які вправи виконувати. Але певні переживання перешкоджають брати на себе такий ризик. Чи не затягнеться урок? Чи не підірве це мій авторитет? А що, як учні захочуть те, чого я не знаю чи не зможу їм провести? Чи не призведе це до безладу та безсистемної плутанини?

Так, дійсно, потенційно може виникнути проблема, якщо Ви поставите відкрите питання: «Що ви хочете сьогодні робити?» (хоча, це може привести до цікавої дискусії та неочікуваних результатів! . Але, якщо Ви запропонуєте зважений та обмежений вибір, то це допоможе Вам уникнути деяких складнощів.

Ідея з «меню», яку я наведу нижче, дозволить вчителю обмежити вибір до певної кількості варіантів, з яких учні можуть вибирати, а проста процедура зробить процес прийняття рішення організованим, не залишаючи можливості для виникнення плутанини.

Якщо Ви зазвичай уникаєте залучати учнів до прийняття рішень щодо їх власного навчання, то техніка «меню» може стати першим кроком до того, щоб дізнатися, як учні скористаються своїм правом голосу, не ризикуючи порядком на уроці. В такому випадку краще провести це завдання на останньому уроці тижня, семестру або року.

Завдання

Підготовка

Приготуйте список - «меню» різних завдань, серед яких учні зможуть вибрати. Наприклад, (1) прослухати та розібрати популярну пісню, (2) пограти в улюблену гру, (3) переглянути фрагмент фільму тощо.

В класі

  1. Покажіть список учням. «Меню» можна спроектувати на білу дошку, написати на чорній дошці або на великому аркуші паперу, роздати на роздруківках або просто озвучити вголос.
  2. Поясніть учням, що в них є дві хвилини, щоб обговорити «меню» в парах або в маленьких групах та порівняти свої думки про те, що б вони хотіли робити.
  3. Тепер попросіть учнів проголосувати за свій вибір. Вони можуть це зробити відкрито, піднімаючи руки, або таємно, написавши свій вибір на папері.
  4. Після підрахунку голосів, виконайте завдання, яку вибрали Ваші учні, навіть якщо Ви надали б перевагу іншому.

Альтернативна ідея

Це завдання можна зробити більш веселим. Підготуйте скриньки, кошики чи підноси му на кожний варіант. Поставте їх на стіл перед дітьми та підпишіть. Наприклад, Option 1 Song. Роздайте дітям жетони, наприклад: іграшкові монети, кольорові фішки. Попросіть дітей підійти до столу та вкинути свій жетончик в скриньку з їх варіантом. Таким чином, відразу буде видно, який варіант переміг.

Коментар

Надання дітям навіть найменшого права вибору може мати значний ефект на їх мотивацію та за­цікавленість. Якщо техніка «меню» працює для вибору завдань, чому б не спробувати використати її для прийняття інших рішень, які стосуються роботи в класі?



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228