Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
flashcards Використання наочних матеріалів: флешкарти

Ми продовжуємо нашу серію статей про використання наочних матеріалів на уроці іноземної мови. У цій статті ми розповімо про не менш важливий вид наочних матеріалів - флешкарти. Флешкарти корисні при навчанні мові, як для дорослих, так і для дітей.


Як вже зазначалося в попередній статті, існує кілька типів людей з різним сприйняттям інформації: візуали, кінестетики і аудіали. Вчителі повинні на кожному уроці намагатися задіяти якомога більше шляхів сприйняття інформації для кращого засвоєння матеріалу. Але вкрай важливо використовувати наочні матеріали, оскільки кількість візуалів завжди перевищує інші типи. Крім цього, флешкарти можуть бути корисними для кінестетиків! Існує величезна кількість УМК, які супроводжуються цілими наборами флешкарт (Super Minds). Вони яскраві, барвисті і надзвичайно подобаються учням! Крім цього, існують цілі посібники, де розглядається як грати з картами.

Флешкарти можна використовувати на будь-якому етапі уроку: на стадії презентації нової лексики, відпрацювання або повторення. Існує величезна кількість ігор, які можна використовувати на уроці іноземної мови. Наведемо лише деякі з них:

  •  Розташуйте флешкарти на дошці або столі. Дайте хвилину, щоб діти запам'ятали картки. Потім в групах вони повинні пригадати якомога більше. тВам знадобитися колода, в якій по 2 однакових картки. Розкладаємо їх перед групою учнів картинками вниз. Вони по черзі перегортають по 2 картки, намагаючись знайти однакові. Хто знайшов - забирає пару собі. Переможець той, у кого найбільше карт.
  • Розвісьте 9 флешкарт на дошці і намалюйте рамку навколо них. Називаючи слово, вказуйте на карту, а діти повторюють за Вами. Потім поступово, не по черзі, прибирайте картки. Коли Ви вказуєте на порожню клітинку, діти повинні згадати, яке слово там було. В кінці гри можна попросити дітей вийти і написати назви об'єктів в правильному порядку по пам'яті.
  • Найпростіше вводити нову лексику за допомогою флешкарт. Показуйте картинку і називайте слово - діти за Вами повторюють. Потім ускладнюйте гру: Ви тільки показуєте - вони кажуть, що зображено на картинці. Прискоривши темп, міняючи картинки, ви зможете ще більше ускладнити гру і перевірити знання учнів.
  • Розташуйте картки по класу. Називайте слово, діти повинні підбігти і показати картку з цим словом. Потім учень дає інструкції своїм однокласникам і вже наступний біжить до картки. Крім цього, можна ускладнити завдання грою «Simon says». Наприклад: "Саймон говорить стрибай до «спідниці».
  • Учні працюють у групах 3-5 чоловік. Розкладіть картки на столі перед учнями, називайте слово. Хто перший знайшов, повинен вигукнути слово, стукнути долонею по картці і забрати її собі. У кого більше карток - той і переможець.
  • Дуже цікава гра "Go fish". Вам знадобиться колода карт, в якій по 2 однакових картинки. Ідеально - 50 карток в колоді. Учні грають в групах по 5 чоловік. Кожен отримує по 5 карт, решта в колоді посеред столу. Мета - зібрати пари. Хто першим залишився без карт - переможець. Всі по черзі запитують необхідні слова (можна просто називати слово, можна будувати речення), якщо у співрозмовника є ця картинка - він її віддає, якщо ні - говорить «Go fish» і потрібно взяти з колоди 1 карту (тому хто запитував).
  • Where is / was .... Розподіліть картки по класній кімнаті.
    1-й варіант:
    Запитуйте: - Where is the pen? - It under the chair.
    2-й варіант: - Where is my pen? Учень знаходить картку, приносить Вам і каже: - It was under the chair!
  • Pass the envelope. Покладіть в конверт флешкарти, увімкніть музику і нехай діти по колу передають конверт. Коли музика зупинитися - учень повинен дістати з конверта одну картинку і побудувати речення з цим словом.

Це тільки невелика частина ігор, які Ви можете використовувати на уроці іноземної мови. Крім цього, є, зазвичай усім відомі, ігри: Bingo, Tic Tac Toe, Odd one Out.



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228