Лінгвіст виконує тільки оптові замовлення. Щодо роздрібу - bookling.ua

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Перше вересня -  свято знань, і традиційно (як не дивно) ніякі знання в цей день  учні не отримують.
Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.

26865
Читати далі...

ACADEMIC PRESENTATION AS A KEY SKILL

Giving presentation is a key skill and competence our learners will need in the future. Regardless of the language, being a good speaker makes so many things easier and opens a lot of doors in life. So, how can we teach our students to be good speakers? And the more important question is whether we should do it at all?

26790
Читати далі...

Всі статті
1 Що таке “вебінар” і як до нього приєднатися?

Що таке «вебінар»?

Вебінар – це презентація, лекція або семінар, який проводиться онлайн. Потрібно натиснути на лінку, аби приєднатися. Після цього Ви можете чути доповідача, бачити слайди, ставити питання та коментувати в спеціальному чаті.

Зазвичай присутній один або два доповідача, які використовують мікрофон та показують слайди, вебсторінки та інші ресурси. Ми переважно не використовуємо вебкамери, тому що повільне інтернет з’єднання може призвести до затримок. З тієї ж причини ми не дозволяємо учасникам коментувати, використовуючи мікрофон. Ставити питання, коментувати та попросити допомоги можна використовуючи спеціальний чат.

Для вебінарів ми використовуємо ресурс, який називається WebEx. Коли Ви берете участь у вебінарі Cambridge English вперше, може знадобитися встановити додаткове програмне забезпечення для браузера, яким Ви користуєтеся.

Коли і як я отримаю інформацію про те, як приєднатися до вебінару?

Ви отримаєте електронне повідомлення від нас з посиланням на нашу реєстраційну форму. Натисніть на посилання, а потім на Submit’. Після цього Ви отримаєте повідомлення з паролем та інструкціями щодо того, як приєднатися. Ви також отримаєте нагадування про вебінар в день його проведення.

Яке обладнання мені необхідне для того, щоб приєднатися?

Все, що Вам потрібно – це комп’ютер з навушниками або динаміками та інтернет з’єднання. Ми рекомендуємо перевірити роботу навушників та динаміків перед вебінаром. Для цього Ви можете перейти на будь-який сайт, що містить звук чи відео, та перевірити звук. Зазвичай якість звуку в навушниках краща, ніж у динаміках.

Ви, також, можете протестувати свій комп’ютер та перевірити чи підтримує він WebEx. Для цього зайдіть на сайт http://www.webex.com/how-to/index.html. На сайті Ви знайдете корисні відео та поради щодо приєднання до вебінару.

Чи потрібні мені мікрофон або вебкамера?

Ні. Тільки організатор чи/та доповідач можуть говорити та показувати відео. Ви можете ставити питання та коментувати, використовуючи спеціальний чат для повідомлень.

Чи буду я бачити доповідача?

Зазвичай ні. Ми показуємо слайди та відео.

Чи можу я приєднатися до вебінару після того, як він почався?

Якщо Ви реєструвалися на вебінар та отримали відповідну лінку, Ви можете приєднуватися до нього в будь-який момент. Ви також можете вийти з вебінару, а потім повторно приєднатися до нього, використовуючи те саме посилання.

Як я можу протестувати аудіо?

Якщо Ви відвідуєте вебінар вперше, з’явиться невеличке віконце, яке дозволить Вам протестувати звук.

Ми рекомендуємо перевіряти звук за десять-п'ятнадцять хвилин до початку вебінару. В цей час організатори вебінару проводять перевірку аудіо. Якщо Ви не встигли на перевірку и не чуєте доповідача після того, як вебінар почався, спробуйте вийти з вебінару та приєднатися до нього повторно. Якщо це не допомогло, будь-ласка, спробуйте наступне:

  • Закрийте всі інші програми
  • Повторно перевірте налаштування звуку та гучності на Вашому комп’ютері.
  • Спробуйте зайти через інший браузер – ми рекомендуємо Chrome чи Internet Explorer.
  • На панелі інструментів на сторінці WebEx, виберіть “Communicate”, а потім “Join Audio Conference” (якщо ще не вибрано).
  • Спробуйте вийти з вебінару та зайти повторно.

Якщо нічого з вищезазначеного не допомогло, питання може полягати в питання налаштуваннях безпеки, або це може бути проблеми з комп’ютером, програмним забезпеченням або інтернет з’єднанням. В цих випадках ми радимо Вам зв’язатися з IT спеціалістом для усунення проблем.

Приємного відвідування вебінару!



Контакти

Компанiя Лінгвіст Г. Сковороди, 6, оф.44, Київ, Україна, 04070, 38 (044) 599-32-28
e-mail: info@linguist.ua
Компания Лингвист Г. Сковороди, 6, оф.44, Киев, Украина, 04070, 38 (044) 599-3228